Deskjet 720c HP kan ikke printe..
Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 23-01-08 20:39

Jeg har en deskjet 720c som ikke kan printe gult - jeg har lige installeret
en ny patron
de andre farver er ok - er der noget der kan gøres ?

Fra : Steen F.

Dato : 23-01-08 20:56

dann@invalidd.dk wrote:
> Jeg har en deskjet 720c som ikke kan printe gult - jeg har lige
> installeret en ny patron
> de andre farver er ok - er der noget der kan gøres ?

Er en 720 og 710 ikke ret identiske?
Hvis jeg ikke kan få min 710 til at spæde blæk, så tager jeg farvepatronen
ud og stiller den på en våd køkkenrulle som er drivvåd med brandvarmt vand.
Så plejer blækket at begynde at sive stille og roligt. Men det virker
selvfølgelig kun hvis det er dyserne som er problemet. Du kan også med
fordel lige rengøre kontakt-fladen på blækpatronen og de guld-pins på
printeren.

--
Mvh Steen F.

SÆLGES: Pc-udstyr (scanner, tastatur, ram, cpu m.m.), Goodyear UltraGrip 7
vinterhjul, nye Ecco sko, ministøvsuger, tøj m.m.
Se her: www.steenmartin.dk/salg/

Fra : dann@invalidd.dk

Dato : 23-01-08 22:13

Tak .. hvad skal jeg rengøre med ?

Men er det patronen som ikke virker ? Den er helt ny , der står DEC2007 på
den
så kan man vel få den byttet ?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-01-08 08:31

dann@invalidd.dk wrote:
> Tak .. hvad skal jeg rengøre med ?

Du skal ikke rengøre noget. Dyserne er jo indbygget i en printerpatron
til HP, så det er enten en reklamationssag over patronen eller en defekt
et andet sted i printeren.

> Men er det patronen som ikke virker ? Den er helt ny , der står DEC2007 på
> den
> så kan man vel få den byttet ?

Den skal du reklamere omgående, ja.

Jesper Poulsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-01-08 08:29

Steen F. wrote:

> Hvis jeg ikke kan få min 710 til at spæde blæk, så tager jeg farvepatronen

Med en ny patron?

Jesper Poulsen

Fra : Steen F.

Dato : 24-01-08 13:00

Jesper Poulsen wrote:

> Med en ny patron?

Ja, jeg havde en overgang en blækpatron liggede i min kølige kælder, og da
den blev monteret kom der kun blå farve ud. Så efter lidt opvarmning med
omtale metode, fungerede det fint. Det er også muligt at den havde virket
hvis den havde ligget i stuetemperatur et døgns tid.