RAID drivere
Fra : Ukendt

Dato : 21-01-08 01:28

Jeg er sikker på, at det har været oppe og vende herinde før, men jeg
spørger lige igen. Kan man få installeret RAID i XP uden diskette drev. Jeg
har skaffet et drev, men det virker ikke i min Windows og nu er jeg godt
træt af det.
Nu skal alle små børn lige lukke øjnene, for jeg spørger altså lige om man
kan hente en cracket modified version af XP med driverne inkluderet i
installationen?
Venligst Lasse

Fra : Hans

Dato : 21-01-08 01:48

Lasse K. wrote:
> [...]
> Nu skal alle små børn lige lukke øjnene, for jeg spørger altså lige
> om man kan hente en cracket modified version af XP med driverne

Der er såmænd intet ulovligt ved at fremstille en kopi af en original XP og
slipstreame de drivere man har brug for:

http://www.maximumpc.com/article/How-To--Slipstream-your-XP-installation?page=0%2C0

Hans