win xp på en extra hardisk på en anden pc
Fra : Karin & Arne Æblehav~

Dato : 19-01-08 10:39

hej mine børn har fået min den gamle pc'er på deres værsle. kan jeg så lave
en kopi af den hardisk jeg har i min pc'er og ligge ned på den de har. jeg
køre med xp. eller kan jeg bruge min genopratlse dvd med min oplysninger som
got nok er en hp og den anden er en anden slaks
kan det lad sig gøre eller er der nogen der har en ande ide

Fra : Vidal

Dato : 19-01-08 22:41

Karin & Arne Æblehaven Agersted skrev:
> [...]
> got nok er en hp og den anden er en anden slaks
> kan det lad sig gøre eller er der nogen der har en ande ide

Jeg tror det nemmeste for dig vil være at købe
en ny XP, den kan du få for godt 500-600,- ,
eller måske få en computerkyndig til at se på
det for dig.

Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Henning

Dato : 20-01-08 00:03

On Sat, 19 Jan 2008 10:39:09 +0100, "Karin & Arne Æblehaven Agersted"
<arne@lundpedersen.dk> wrote:

> [...]
>got nok er en hp og den anden er en anden slaks
>kan det lad sig gøre eller er der nogen der har en ande ide

Det kan måke lade sig gøre, men det er ikke lovligt. Din licens gælder
kun din HP maskine.