Pas - historisk
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 18-01-08 17:40

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvornår det var vi skiftede fra de
plastikindbundne rødbedefarvede pas til de papindbundne rødbedefarvede
pas? Og gerne også hvornår de plastikindbundne blev indført.

Mvh Trine

Fra : Bo

Dato : 18-01-08 10:09

On 18 Jan., 18:40, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:
> Hej
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvornår det var vi skiftede fra de
> plastikindbundne rødbedefarvede pas til de papindbundne rødbedefarvede
> pas? Og gerne også hvornår de plastikindbundne blev indført.
>
> Mvh Trine
>
> --
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med komplet sortiment i de søde Gjøltrolde
>
> http://www.triane.dk- I Biersted, nord for Aalborg

Hvis du giver en mail hertil får du det korrekte svar http://www.politimuseum.dk
Du skal ikke regne med at hverken politi-idag eller kommunerne ved
noget eller registrere noget.
Selv startede jeg med grå pas, fik et grønt, plastikrødbede og nu
sidst paprødbedefarvet.
vh Bo