Hjælp Til Nyt Kabinet !!!
Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 18-01-08 22:32

Hejsa

Hvad findes der af kabinet mærker , som ka rumme det samme som ThermalTake
Armor ????

Da jeg er mega træt af ThermalTake og Deres Kabinetter.....

Mvh.

Lars

Fra : Mads

Dato : 19-01-08 00:14

On Fri, 18 Jan 2008 22:31:55 +0100, "Lars Skov Jensen"
<Lars-S-J@Post4.Tele.Dk> wrote:

> [...]
>Armor ????
>
>Da jeg er mega træt af ThermalTake og Deres Kabinetter.....

Jeg kender ikke lige den model du nævner, men tag et kig på
Antec P180 / P182
Det er virkeligt et luksus kabinet med støjdæmpning, flot finish
og masser af smarte finesser. Jeg har efterhånden bygget en
lille snes maskiner i disse kabinetter og det har været en
fornøjelse, både for mig selv og for brugerne bagefter.

mvh Mads