Hotel i Madrid.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 17-01-08 19:36

Kan nogen anbefale et 3 - 4 stjernet hotel i Madrid?

Centralt beliggende, men roligt.
(Jeg har ingen erfaring med Madrid)

Interesser:
Madrid, museer, spaniere, Real Madrid.

Jeg har kendskab til tilsvarende indlæg i denne gruppe de seneste år.
(søgning via Google groups)

Men vil gerne have et par opdaterede og begrundede forslag mere.

Mvh. Jørgen

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 18-01-08 11:16

Hej

Var der i efteråret og boede på H10 Villa de la reina, bookede igennem
sunhotels.net , men kan vist også bookes direkte ved hotellet.

Hotellet ligger central, udemærket morgenbord og vores værelse var der nul
støj.

Tag at brug første dag i de der åbne turistbusser, der er 2 ruter, prøv
begge ruter og hvis i har tid så også en gang på begge ruter når det er
mørkt også. Så får man set byen, for en ide af afstandene og det koster ikke
det vilde. Man kan stå af og på som man lyster.

Derefter kan i bruge metro, hurtigerer og billigerer. Til fods kan man også
klare sig til det meste, de fleste ting ligger ret central.

Gå ikke glip af kongeslottet, Prado og Bernabeo. Ellers så nyd de mange små
gader med tapaz barer.

MVH Niels

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 24-01-08 19:56

Niels Rasmussen wrote:

> [...]
> mørkt også. Så får man set byen, for en ide af afstandene og det koster ikke
> det vilde. Man kan stå af og på som man lyster.

Tak for kommentar.

Ja netop busserne der kører rundt i byen bruger jeg ofte den første dag,
et nyt sted.
De plejer ikke at være billige, men OK, de kan oftest benyttes 24 frem
fra start.
Dem jeg har set, i andre storbyer, kører kun til ca. kl. 17 - 18.

NB.
Overvej at svar under det du kommenterer. Det er reglen i nyhedsgrupper.

Mvh. Jørgen