Erfaringer med returret hos Befro? [xpost]
Fra : Ljnsmsh

Dato : 18-01-08 03:01

Hej,

Jeg ville lige høre, om der var nogen, der havde erfaringer med at udnytte
sin 14-dages returret, når man har købt hos Befro.dk? Jeg synes, jeg læste
nogen, der havde haft dårlige erfaringer med dem.

Er der nogen, der har prøvet at udnytte returretten, og gik det uden
problemer?

Mvh.

(xpost *hardware, *forbruger, *teknik.tv+video)

Fra : N/A

Dato : 18-01-08 16:04

Fra : Henning

Dato : 18-01-08 16:04

On Thu, 17 Jan 2008 19:14:13 -0800 (PST), Jonas Brunsgaard
<jonas.brunsgaard@gmail.com> wrote:

>Jeg forstår ikke rigtigt hvad dit spørgsmål er, når du har købt noget
>ved fjernsalg har du jf. forbrugeraftaleloven 14 dagen returet.
>
>Du ska bare indefor dette tidsrum kontakte sælgeren og gøre opmærksom
>på du ønsker at benytte din fortrydelsesret og så returnere
>salgsgenstanden...
>længere er den ikke.

Korrekt - men sådan er virkeligheden ikke altid...

Fra : Lars Nielsen

Dato : 18-01-08 20:17

Henning wrote:

> Korrekt - men sådan er virkeligheden ikke altid...

- Og netop derfor skal du handle i din lille lokale butik, og lade det
skinne igennem at der er tale om en hurtig handel, og du ikke har tænkt dig
at nasse på firma'ets service-tid. Så kan du sikkert trylle en hurtig
"papkasse-over-disken - ingen servie-pris" igennem...
Så man kontant eller Basta eller hvad det nu hedder i går aftes på TV2, var
der vist ikke et eneste net-firma der slap for dårlig omtale, specielt ikke
laveste@pris.dk...

Så sådan er det...!!

Lars / Viborg

--

- Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Fra : MN

Dato : 18-01-08 20:32

"Lars Nielsen" <lars_concordia@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> - Og netop derfor skal du handle i din lille lokale butik,

Og ikke garanteret 14 dages fuld returret.

MN

Fra : Lars Nielsen

Dato : 18-01-08 21:05

MN wrote:
> "Lars Nielsen" <lars_concordia@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Og ikke garanteret 14 dages fuld returret.

- Hvilket jo ikke er nødvendigt, da du handler i en fysisk butik og dermed
har stået og leget med den aktuelle vare i udstillingen først...

Lars / Viborg

--

- Se vores nye hjemmeside på www.sound2vision.dk

Fra : Jesper Juul

Dato : 18-01-08 21:19

Lars Nielsen skrev:

> - Hvilket jo ikke er nødvendigt, da du handler i en fysisk butik og dermed
> har stået og leget med den aktuelle vare i udstillingen først...
>
> Lars / Viborg

Det er nu stadigt ret svært at afprøve et stykke hardware i butikken.

Jesper