Mangler printerport
Fra : FIEL

Dato : 17-01-08 18:01

Hej Gruppe - godt nytår

En af mine venner har lige købt en ny HP bærbar, men de har tilsyneladende
droppet parallelstikket til printeren, og hans printer har ingen USB stik.
Er eneste uddvej her en ny printer ???

mvh/leif b.

Fra : penta@panto.com

Dato : 17-01-08 18:03

"FIEL" <lebl@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> droppet parallelstikket til printeren, og hans printer har ingen USB stik.

Ja - eller en ny PC.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-08 19:48

penta@panto.com wrote:

> Ja - eller en ny PC.

Sikke noget vås! Svar venligst kun på det som du ved noget om.

/Martin

Fra : penta@panto.com

Dato : 18-01-08 15:31

"Martin" <-> skrev i en meddelelse

> Sikke noget vås! Svar venligst kun på det som du ved noget om.
>
> /Martin

Svar selv eller tag hjem på politistationen.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-01-08 15:48

penta@panto.com wrote:

> Svar selv eller tag hjem på politistationen.

Og ugens mest intelligente indlæg kom så fra dig...

Jesper Poulsen

Fra : penta@panto.com

Dato : 17-01-08 18:05

> [...]
> droppet parallelstikket til printeren, og hans printer har ingen USB stik.

Han kan købe en USB-Parr converter.

/tomov

Fra : Jan Vennike

Dato : 17-01-08 18:27

> [...]
> droppet parallelstikket til printeren, og hans printer har ingen USB stik.

Han skal bare have såden en her:
http://thansen.dk/product.asp?c=1619140143&n=496908102&pn=559664757

/Jan

Fra : Ole C

Dato : 17-01-08 18:28

FIEL skrev blandt andet:

> En af mine venner har lige købt en ny HP bærbar, men de har
> tilsyneladende droppet parallelstikket til printeren, og hans printer
> har ingen USB stik. Er eneste uddvej her en ny printer ???

Han skal bare have sådan et kabel:
http://www.av-cables.dk/usb/usb_adapter/usb_til_parallel_konverter_1428_da.html

--
vh
Ole C

Fra : Jesper Hartoft

Dato : 17-01-08 19:21

FIEL skrev:
> [...]
> droppet parallelstikket til printeren, og hans printer har ingen USB stik.

Et alternativ er en lille printserver, specielt smart hvis du har mere
end een computer.
(Hint: Jeg har en til salg

Jesper \
København

Fjern UD fra min mail ved direkte svar

Fra : FIEL

Dato : 17-01-08 20:00

"Jesper Hartoft" <news1@hartoftUD.net> skrev i en meddelelse

> Et alternativ er en lille printserver, specielt smart hvis du har mere end
> een computer.
> (Hint: Jeg har en til salg

Lyder spændende. Har du mere spec. om den
Tak i øvrigt for de gode råd om kabler.
mvh/leif b.