DonDon?
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-01-08 08:21

Hej gruppe

Er der nogen her der har en mening om DonDon¹ på Nørre Farimagsgade i
København? Jeg påtænker at afholde et mindre fødselsdagsarrangement
i restauranten, men kunne godt tænke mig at høre om hvilke erfaringer,
gode eller dårlige, folk har haft med stedet.

Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen høflig?
Er priserne rimelige?

På forhånd tak.

Mvh,
Klaus

¹) http://www.dondon.dk/
--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 17-01-08 08:23

Jeg skrev:

> Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen
> høflig? Er priserne rimelige?

Hov, jeg glemte: Hvad kan man drikke til maden? Menukortet online
er ikke til stor hjælp.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Specks6812

Dato : 17-01-08 12:31

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> said in news:fmmvl7$80h$1
@zdani.szn.dk:

> [...]
> gode eller dårlige, folk har haft med stedet.
>
> Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen høflig?

Don Don er ikke på niveau med Sticks'n Sushi i kvalitet eller hvad du får
for pengene.
Der ligger en Sticks'n Sushi tæt på i Nansensgade mener jeg.

Fra : Eivind

Dato : 17-01-08 22:09

> [...]
>gode eller dårlige, folk har haft med stedet.
>
>Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen høflig?

Dondon er mere en slags cafe med små retter end en decideret resturant
Det er ikke så stort men maden er god og rimelig.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 18-01-08 10:00

Jeg spurgte:

Specks 6812 svarede:

> Don Don er ikke på niveau med Sticks'n Sushi i kvalitet eller
> hvad du får for pengene.

Eivind svarede:

> Dondon er mere en slags cafe med små retter end en decideret
> resturant. Det er ikke så stort men maden er god og rimelig.

Tak til begge. Så er det vist ikke i DonDon jeg skal holde fødelsdags-
gilde, men jeg kunne komme en anden dag og spise frokost når jeg er i
nærheden.

Jeg spekulerer på om Bento Sushi i Helgolandsgade kunne være et hit?
Det ser ud som om folk er begejstrede for stedet. Nogen her der har
prøvet det?

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 06-02-08 00:05

Jeg skrev:

> Jeg spekulerer på om Bento Sushi i Helgolandsgade kunne
> være et hit?

Jeg har, i selskab med 3 andre, spist i Bento her til aften, og jeg har
svært ved at få armene ned igen. Vi fik miso-suppe (med forårsløg og
tofu), sushi og teriyaki. Alt var tip-top og veltillavet. En fryd for
øjet og ganen. Yderst venlig, behagelig og høflig betjening.

Menukort kan ses på <http://uki.dk/>. Drikkevarer er fortrinsvis vand,
øl eller sake.

Restauranten er vel først og fremmest møntet på takeaway, og der er kun
plads til en halv snes siddende gæster, så det kan nok betale sig at
bestille plads. Man må ikke håbe at Politikens "I Byen" får øje på
stedet!

Det er bestemt ikke sidste gang jeg spiser på Bento!

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 18-01-08 21:11

> Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen høflig?
> Er priserne rimelige?

Har ikke været der. Jeg var for nyligt på Sanshin Sushi på Frederiksberg for
første gang. Det var rigtig godt, og et hyggeligt sted. Jeg havde fået det
anbefalet fra kollegaer.

http://www.sanshin-sushi.com/

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-01-08 00:11

Jeppe Vestergaard skrev:

> Jeg var for nyligt på Sanshin Sushi på Frederiksberg for første
> gang. Det var rigtig godt, og et hyggeligt sted.

Tak for tippet, jeg vil tage stedet med i mine overvejelser.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Lucy

Dato : 19-01-08 17:21

> [...]
> i restauranten, men kunne godt tænke mig at høre om hvilke erfaringer,
> gode eller dårlige, folk har haft med stedet.

Dårlige - meget!

> Er maden veltillavet? Er stedet hyggeligt? Er serveringen høflig?
> Er priserne rimelige?

Det er en fejl at kalde maden sushi! Det kan absolut ikke anbefales. Hvis du
skal ha sushi i nærheden, vil jeg anbefale Stiks på Nansensgade.

/Lucy

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 20-01-08 00:14

Lucy skrev:

> Det er en fejl at kalde maden [på DonDon] sushi! Det kan
> absolut ikke anbefales. Hvis du skal ha sushi i nærheden,
> vil jeg anbefale Stiks på Nansensgade.

Ikke nødvendigvis sushi, jeg syntes blot at skålene på billederne
på deres website så appetitlige ud. Men jeg er da glad for at have
spurgt her i gruppen før jeg evt. bestilte bord (nu har jeg opgivet
idéen).

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup