iTunes DRM Free sortering ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 17-01-08 06:35

Er der en måde hvorpå jeg kan vise de sange som IKKE er beskyttet på
nogen måde, altså dem som er købt på + og dem som jeg selv har lagt ind
fra f.eks. CD.
Findes der en sådan sorteringsform i iTunes ?

Henry

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-08 12:31

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> [...]
> fra f.eks. CD.
> Findes der en sådan sorteringsform i iTunes ?

Du kan jo sortere efter bitrate. De almindelige iTunes sanger er på 128,
mens plus er på 256 kbps.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 17-01-08 15:39

Henrik Münster wrote:

> Du kan jo sortere efter bitrate. De almindelige iTunes sanger er på 128,
> mens plus er på 256 kbps.

Dooh... ja det havde jeg ikke lige tænkt på.

Tak for hjælpen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-01-08 11:31

Henry Lerche Madsen skrev:

> Findes der en sådan sorteringsform i iTunes ?

Ja, den hedder "Type". Den er helt til højre i listevisningen som
standard, tror jeg. Hvis ikke, kan den slås til via "Oversigt" »
"Oversigtsvalg..." (Cmd+J).

Plus numre hedder "Købt AAC-lydarkiv" og DRM-beskyttede står som
"Beskyttet AAC-lydarkiv". De numre du selv har importeret hedder enten
"MPEG-lydarkiv" eller "AAC-lydarkiv", afhængig af om de er i mp3 eller
mp4 (aac) format.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,