mobiltlf. Verden
Fra : kim

Dato : 14-01-08 10:55

Jeg ser lige Miic Ottosen spørge om mobil i USA. Jeg rejser meget og søger
derfor en hjemmeside med oplysninger om mobilnet , type m.m for hele
verden.
( hvilken frekvens de bruger )
Nogen der kender sådan en side ?

kim

Fra : Stig Nielsen

Dato : 14-01-08 11:24

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ser lige Miic Ottosen spørge om mobil i USA. Jeg rejser meget og søger
> derfor en hjemmeside med oplysninger om mobilnet , type m.m for hele
> [...]

http://mobil.tdc.dk/output_privat_og_prepaid/postpaid_roaming/world/world.htm

Klik dig ind på landet og det står der i teksten sammen med alt den anden
info

Stig

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 14-01-08 22:03

"kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> wrote:

>Jeg ser lige Miic Ottosen spørge om mobil i USA. Jeg rejser meget og søger
>derfor en hjemmeside med oplysninger om mobilnet , type m.m for hele
> [...]

Der var en tabel nederst på den side Bjarne fandt til Mich:
http://www.thetravelinsider.info/roadwarriorcontent/quadbandphones.htm

Men konklusionen i artiklerne, er at en triband telefon med 900/1800/1900
båndene rækker de fleste steder.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : kim

Dato : 14-01-08 22:18

Tak skal du have , det var den side jeg søgte , har faktisk været hos TDC og
andre , men fandt ikke denne side.

Jeg har nu lagt linket ind på min rejseside , der indeholder mange andre
praktiske link.

www.topturen.dk

tak og hilsen kim

Fra : Stig Nielsen

Dato : 14-01-08 23:32

> [...]
> og andre , men fandt ikke denne side.
>
> Jeg har nu lagt linket ind på min rejseside , der indeholder mange andre

Måske du lige skulle trawle de andre selskaber rundt, for det er jo ikke
altid at de samarbejder med de samme operatører i udlandet.

Her er Telias priser og partnere
http://telia.dk/erhverv/kundeservice/mobil/udland/priser

Fra : kim

Dato : 15-01-08 18:28

Nej jeg ved det , men det er nu også mest hvilket bånd der benyttes ,
priserne kan jo findes hos eget selskab.

www.kimsrejser.dk

Fra : Lars Ehlers

Dato : 16-01-08 19:16

On Mon, 14 Jan 2008 10:55:28 +0100, "kim" <vil.ikke.ha@spam.dk> wrote:

>Jeg ser lige Miic Ottosen spørge om mobil i USA. Jeg rejser meget og søger
>derfor en hjemmeside med oplysninger om mobilnet , type m.m for hele
>verden.

Anskaf dig en quad-band telefon, det gør alting meget nemmere. Jeg
rejser også meget og min telefon virker stort set altid (indtil videre
med kun en enkelt undtagelse).

Jeg har en Motorola RAZR men såvidt jeg ved, så er der flere andre
Motorola quad-band telefoner at vælge imellem.
--
Lars Ehlers

Fra : Jes

Dato : 06-02-08 06:57

On 16 Jan., 19:15, Lars Ehlers <l...@NOSPAMehlers.us> wrote:
> [...]

Jeg har tidligere brugt denne side http://www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/index.shtml
der kan man for de fleste lande få en oversigt over selskaber og
frekvenser samt et dækningskort...

Håber at den kan give et overblik.

Jes