Billigst til Thailand hvordan?
Fra : LH

Dato : 12-01-08 12:11

Er der nogen der ved hvor de billigste flybilletter findes.

Afrejse

Billund
Hamburg
Bremen
København

Fra : Ulvir

Dato : 12-01-08 13:26

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der ved hvor de billigste flybilletter findes.

Aeroflot.

Fra : kro90

Dato : 15-01-08 15:01

Skriv f.eks København bangkok i googles søgefelt, så får du en masse ling.
Prøv på SAS.dk eller flybillet eller ? eller ?

Der er rigeligt med søgemaskiner, og priserne svinger meget. det kommer b.la
an på mellemlandinger, tidspunkt for afrejse og hjemrejse.
Der er også mange charter ture derover. prøv tyrkiet eksperten det er
billigt, men service mm. er også derefter. Ikke at jeg anbefaler dem, men
billigt er det. set til 6.500 for 14 dage med hotel på Phuket afrejse i
denne og start af næste måned.
God jagt og tur

Fra : j.valentin

Dato : 15-01-08 15:24

www.findminrejse.dk

Fra : Ulvir

Dato : 15-01-08 17:04

"LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Er der nogen der ved hvor de billigste flybilletter findes.

> [...]

The one and only..

http://tv2.momondo.com/Default.aspx?lang=da&lang=da

Aeroflot.

Fra : BigMac

Dato : 15-01-08 23:04

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "LH" <lhj26@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> The one and only..
>
> http://tv2.momondo.com/Default.aspx?lang=da&lang=da
>
> Aeroflot.
helt enig, og Aeroflot har gode rummmelige fly, men der kan være en del
ventetid...

Fra : Steen Johansen

Dato : 16-01-08 18:45

"BigMac" <mail@MCautoFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> helt enig, og Aeroflot har gode rummmelige fly, men der kan være en del
> ventetid...

I denne vinter 6 timer ud og 4 timer hjem pris ca 6700 kr

Fra : Steen Johansen

Dato : 17-01-08 08:25

http://www.thailand-on-two-wheels.com/

http://www.tours.avalon-world.biz/