Romantisk forlænget weekend i Europæisk st~
Fra : John Mikkelsen

Dato : 12-01-08 00:09

Hej

Jeg vil gerne forkæle kæresten lidt og invitere hende med på en romantisk
forlænget weekend i midten af marts til en europæisk storby - fra torsdag
eftermiddag til søndag eftermiddag. Formålet er bare at have tid til
hinanden og få nogle gode oplevelser sammen i en smuk storby.

Umiddelbart tænker jeg Paris - sekundært Barcelona, Rom eller Madrid, men
jeg er meget åben for forslag, da jeg aldrig har besøgt nogle af disse byer.

I europæiske storbyer kan man generelt klare sig med engelsk (vil jeg da
mene), som vi begge taler flydende, men min kæreste taler også fransk - og
vi taler en smule spansk begge to.

Prisrammen er noget i retning af 6-8000 for fly og hotel - 3 overnatninger.

- John

Fra : Holst

Dato : 12-01-08 00:32

John Mikkelsen wrote:

> Umiddelbart tænker jeg Paris - sekundært Barcelona, Rom eller Madrid, men
> jeg er meget åben for forslag, da jeg aldrig har besøgt nogle af disse byer.

Rom er en dejlig by med en masse interessante ting. Det kunne helt
sikkert have været fedt at have haft en kæreste med derned

> Prisrammen er noget i retning af 6-8000 for fly og hotel - 3 overnatninger.

Inden for den prisramme burde det kunne lade sig gøre i enhver europæisk
storby. Det kommer selvfølgelig an på hvor kræsen du er med hensyn til
hotel og dets beliggenhed. Men har du ikke noget imod 10-15 minutter i
metroen fra hotellet for at nå ind til centrum, så burde det være en
smal sag at finde et hotel.

Fra : Flinkesen

Dato : 12-01-08 14:14

"John Mikkelsen" <hallihallo@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi taler en smule spansk begge to.
>
> Prisrammen er noget i retning af 6-8000 for fly og hotel - 3

Hej John

Jeg gjorde det samme med min kæreste for ca. et år siden, og vi tog til Rom.
Nu ved jeg ikke, hvor du bor, men vi fløj ud af Hamburg og fik på den måde 2
stk, returbilletter til 1500 kr., hvilket var ca. halv pris af, hvad jeg
kunne finde dem til herhjemme.
Hvis det har interesse, har jeg forslag til et sted, hvor I kan overnatte,
som ligger tæt på hovedbanegården. Det er et lille luksus Bed & Breakfast,
men det kan vi jo altid vende tilbage til, hvis det bliver aktuelt.
Rom er en fantastisk by, og med den prisramme du har sat, bliver det intet
problem at klare det finansielle.

Mvh.

JK