bulgarien
Fra : marlene

Dato : 07-01-08 21:37

har nogen erfaring med bulgarien

ville gerne prøve ca midt i juni.
men mange af de de hoteller jeg ser på kan ikke logere os samlet vi er to
voksne og tre børn
8,10,14 år. når vi splittes op bliver det meget dyrt.
vi har prøvet en gang på mallorca i fam. lejl. hvor vi kunne være samlet,
ville være rarest igen

hvad skal jeg gå efter??
malene

Fra : Bjarne

Dato : 07-01-08 22:32

marlene skrev:
> [...]
> 8,10,14 år. når vi splittes op bliver det meget dyrt.
> vi har prøvet en gang på mallorca i fam. lejl. hvor vi kunne være samlet,

Vi var i Sinemorec forrige sommer på en skøn ferie
http://www.startour.dk/Resorts/Travel.aspx?id=16699&cat=2|280&entry=30&dest=&city=1419&type=c

Det er det absolut sydligste sted ved Sortehavet i Bulgarien meget
afsides omgivet af skøn natur med fantastiske strande og all inclusive.

Det er nok noget nær det stik modsatte af Sunny Beach og den slags.

Man kan tage på busture meget billigt eller med taxi til andre byer
eller leje bil, hvis man vil ind i landet. Sidstnævnte gjorde vi,men det
er klart noget, man skal være meget forsigtig med.

vh

Bjarne

Fra : Bo

Dato : 07-01-08 16:03

On 7 Jan., 22:36, "marlene" <r...@nyk.dk> wrote:
> [...]
> 8,10,14 år. når vi splittes op bliver det meget dyrt.
> vi har prøvet en gang på mallorca i fam. lejl. hvor vi kunne være samlet,

Hvad med at tage til Kreta og leje et hus af Karen Helsted se hendes
site www.dinkretaferie.dk
så har I masser af plads, Karen er parat til at hjælpe jer !
vh Bo

Fra : Kim

Dato : 12-01-08 13:08

On 7 Jan., 21:36, "marlene" <r...@nyk.dk> wrote:
> [...]
> 8,10,14 år. når vi splittes op bliver det meget dyrt.
> vi har prøvet en gang på mallorca i fam. lejl. hvor vi kunne være samlet,

Du kan kigge på min hjemmeside www.bulgar.dk
Jeg har en lejlighed i Sunny Beach som jeg lejer ud.
I juni er den pt. ledig fra 1. juni til 6. juni og 14. juni til 24.
juni.

Kim