Problemer med spil (G-Force TNT2)
Fra : René Lindholm Cordtz

Dato : 14-07-01 17:56

Jeg har et porblem, som ikke burde være aktuelt for mig, mener jeg selv. Jeg
har nemlig lige invisteret i en ny computer. Helt præcist: Medion 1000 Mhz,
128 mb SDram, 30 Gb harddisk, NVidia TNT2 GeForce grafikkort. Alt software
var forinstalleret. Problemet er bare at computeren ikke kan køre nogle
spil... I alle de 8 spil jeg har prøvet, er maskinen frosset helt. Ikke
noget med at jeg kan trykke Ctrl+Alt+Del. Den reagerer hverken på musen
eller noget som helst. Lyden fryser også, og begynder at lyde som en eller
anden scatman.
Før jeg begynder at søge hjælp hos de "proffesionelle", vil jeg meget gerne
høre om ligenende oplevelser eller forslag!!!

Mvh
René

Fra : Mathias Kellermann

Dato : 14-07-01 21:36

Uden at være nogen 1337 hax0r vil jeg dog godt byde på at der ikke er noget
der hedder TNT2 GeForce. Det er to forskellige chips. Ligesom Kims og
Estrella ik'? Man kan ikke få Kims bølgechips med Estrella Dild & Sour Cream
vel?

René Lindholm Cordtz <renecordtz@zybermail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9iptmj$lk4$1@news.cybercity.dk...

Fra : René Lindholm Cordtz

Dato : 14-07-01 21:54

Rettelse: Jeg mente selvfølgelig GeForce 2 GTS

Fra : Alex

Dato : 15-07-01 01:15

hvilket drivers bruger du ? måske skulle du installere alle de nødvendig
drivers, via osv...
Opdatered drivers kan løse problemmet.
hvis du har overclocked computer eller grafik kort , prøve at sætte
hastighed lidt ned .

Hilsen
Alex.
www.stofaclub.com

Fra : ServicePACK

Dato : 14-07-01 23:33

Hvad er en "Medion 1000 Mhz"

SP

Fra : Hellfire

Dato : 15-07-01 09:33

"ServicePACK" <steffen@s-p.dk> wrote in message
> Hvad er en "Medion 1000 Mhz"

"mærkevare" pc

Fra : KravleKaj a.k.a. Sør~

Dato : 15-07-01 09:50

"mærkevare" pc

Man skal sq holde sig fra Bilka-computere.... Jeg læste en artikel i privat
computer (denne måned), der beskrev hvor sindsygt nogle af den slags
maskiner er sat sammen.....

Mvh.

KravleKaj