foder til hund med problemer
Fra : tina hedeman

Dato : 16-01-08 15:06

hej med jer

jeg har en hund der har fået en forgiftning og skal ha sådan noget nyre
foder resten af hendes tid.
jeg vil lige høre jer om i ved om der er andre firmaer ende specific firmaet
der laver sådan noget foder.
hilsen tina

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-01-08 15:49

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foder resten af hendes tid.
> jeg vil lige høre jer om i ved om der er andre firmaer ende specific

øv, sikke noget!
skulle det være foderet hun har fået skader, eller hvad skulle være årsagen?

jeg ved at Hills, har det samme sortiment af specielfoder som specifik har,
prisen er vel nogenlunde det samme.

min dyrlæge kører med begge dele.

jeg kender ikke umiddelbart andre foderfabrikanter der har specielfoder i
sortimentet.

Mvh. Marie

Fra : tina hedeman

Dato : 16-01-08 20:19

hej
jeg ved ikke hvad hun har fået det af men vi var ved en dyrlæge der sagde
nogle hunde er født med nyre problemer også har hun nok altid haft det, men
lige pludselig fik hun det dårligt.
men jeg kigger lige på det hills
hilsen tina
"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en