Hyggemøde på onsdag under Steve Jobs' keyn~
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 14-07-01 16:30

Hyggemøde under Steve Jobs' keynote ved Macworld Expo New York

Vi er en mindre forsamling af Mac-brugere, der under de sidste par
Macworld Expo udseendelser har skabt en lille hyggelig tradition. Den
går i bund og grund ud på, at vi mødes i cyberspace og sammen deles om
spændingen ved de nye produkter Steve Jobs annoncere.

Hvis du kunne tænke dig at deltage, så starter vi samtidig med Steve
Jobs' åbningstale, på onsdag den 18. juli kl. 15:00, hvor du er
hjertelig velkommen til at kigge forbi. Du skal endelig ikke være bange
for at kaste dig ud i chattens forunderlige verden, for vi er jo trods
alt Mac-brugere, og derfor ganske venlige og hjælpsomme af natur :)

Læs mere om chatten på <URL: http://imac.homepage.dk/chatrum.html >, og
spørg endelig, enten her i dk.edb.mac eller på chatten, hvis du får
problemer med at benytte chatten.

Michael Rasmussen, <michael.r@grafisk.dk>

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-07-01 21:02

Michael Rasmussen <michael.r@grafisk.dk> wrote:

> Hvis du kunne tænke dig at deltage, så starter vi samtidig med Steve
> Jobs' åbningstale, på onsdag den 18. juli kl. 15:00, hvor du er
> hjertelig velkommen til at kigge forbi.

Har I slået hovedet? Der er jo Tour de France! I må lige få
jeres prioriteringsrækkefølge i orden.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Anders

Dato : 14-07-01 22:00

Henrik Münster skrev:

> Har I slået hovedet? Der er jo Tour de France! I må lige få
> jeres prioriteringsrækkefølge i orden.

Jaja endnu et eksempel på sammenfald imellem...

Jeg har planlagt det helt store eksperiement på tirsdag:

Streamet TdF+lysavis+TdF-chat fra tour.tv2.dk

+

Streamet SJ keynote

+

Chat på #Machintosh.

Hvis bare jeg havde haft et Airport-sæt, ville jeg gøre det fra Havneparken
her på Islands Brygge.

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 15-07-01 15:35

> Har I slået hovedet? Der er jo Tour de France! I må lige få
> jeres prioriteringsrækkefølge i orden.

Frankrigs hyldest til medicinal industrien. Ja, det må være et af årets
højdepunkter for en læge

--
You read this far? Okay, have a signature.

Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-07-01 18:20

Jan Oksfeldt Jonasen <jonasenREMOVE@THISit.dk> wrote:

> Frankrigs hyldest til medicinal industrien. Ja, det må være et af årets
> højdepunkter for en læge

så, så jeg holder med Henrik...
--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 16-07-01 18:30

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> så, så jeg holder med Henrik...

Sålænge I ikke deler kanyle, så er det naturligvis acceptabel =)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-07-01 21:03

> Sålænge I ikke deler kanyle, så er det naturligvis acceptabel =)

godt for dig at man ikke kan vifte med den online....

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Juhu, jeg har endelig fået en bolig))))

Fra : tom dissing

Dato : 16-07-01 23:09

Er der nogen der ved hvor feedet bliver sendt hen !?
Jeg ved at apple hr invitret presse og "store kunder" på besøg !!
Men bliver det hele også sendt på Internet eller hvad !?
Tom

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 16-07-01 23:20

Yep: http://www.apple.com/quicktime/qtv/mwny01/

--
René

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 14-07-01 23:01

> [...]

> går i bund og grund ud på, at vi mødes i cyberspace og sammen deles om
> spændingen ved de nye produkter Steve Jobs annoncere.

God ide, jeg tror vi ses!

Mojn, Thomas

--
To avoid hangovers, stay drunk. Once you start to hang, you're screwed.

-Sully, alt.drunken.bastards

Fra : tom dissing

Dato : 15-07-01 11:10

Hvor og oghvordan ??

On 15/07/01 0:01, in article
1ewk80c.mluixqwuloqgN%engineering@boelskifte.dk, "Thomas Boelskifte"

Fra : Simon T

Dato : 15-07-01 11:36

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Hvor og og hvordan ??

Fra første post i tråden:

> [...]
>
> Læs mere om chatten på <URL: http://imac.homepage.dk/chatrum.html >, og
> spørg endelig, enten her i dk.edb.mac eller på chatten, hvis du får

Med Venlig Hilsen

Simon T