Log på desktop
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-01-08 13:41

Hej,

Jeg mener at have set et program der - i stil med Console.app - viser
loggen på desktoppen (altså mere eller mindre indlejret i
baggrundsbilledet). Desværre kan jeg ikke huske, hvad programmet hedder
- kan nogen hjælpe her?

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Per Dalum Jensen

Dato : 09-01-08 06:14

On Jan 9, 1:41 pm, Peter Farsinsen <forn...@efternavn.dk> wrote:
> [...]
> loggen på desktoppen (altså mere eller mindre indlejret i
> baggrundsbilledet). Desværre kan jeg ikke huske, hvad programmet hedder

Jeps, det program hedder GeekTool. Det kan "indlejre" alt slags tekst
(og vist også billeder) på skrivebordet. Ret sejt!

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 09-01-08 15:29

Per Dalum Jensen wrote:

> Jeps, det program hedder GeekTool. Det kan "indlejre" alt slags tekst
> (og vist også billeder) på skrivebordet. Ret sejt!

Nice. Det var lige præcis dét program, jeg havde set. Fantastisk at det
synes at virke på Leopard, selvom det ikke er opdateret siden 2006.

Tak for hjælpen!

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk