Macworld Expo keynote live. Hvor?
Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 08-01-08 01:36

Optakten til dette års Macworld Expo er omgærdet af flere rygter end
nogensinde før. Det er faktisk en vaskeægte cliffhanger. ;)

Er der nogen der ved, om man kan se et livefeed med lyd og billede fra
Steve Job's keynote presentation?

--
Hans Tosti

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-01-08 10:00

Hans Tosti Pedersen <hanspedersen@gmail.com> wrote:

> [...]
> nogensinde før. Det er faktisk en vaskeægte cliffhanger. ;)
>
> Er der nogen der ved, om man kan se et livefeed med lyd og billede fra

Kun hvis du nakker en journalist og stjæler hans invitation til BBC i
London.

Fra : Morten Lind

Dato : 08-01-08 16:13

Den præsentation kommer altid på nettet. <http://www.apple.com>

> Kun hvis du nakker en journalist og stjæler hans invitation til BBC i
> London.

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-01-08 19:29

Morten Lind wrote:

> Den præsentation kommer altid på nettet. <http://www.apple.com>

Ja, men ikke live

Fra : Morten Lind

Dato : 08-01-08 20:47

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja, men ikke live

Nå, den er måske død?

M.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 08-01-08 21:03

Morten Lind wrote:

> Nå, den er måske død?

Ja, mener det har været sådan de sidste år ...

Fra : Henrik Münster

Dato : 10-01-08 01:12

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Ja, mener det har været sådan de sidste år ...

Hans, der startede tråden, har været væk fra Mac-verdenen i mange år.
Han havde Mac sidst i halvfemserne og boede i Esbjerg. Vi skrev meget
sammen dengang, men har aldrig mødt hinanden. Man er vel et moderne
menneske
Nu er han flyttet ud til en lille flække for enden af
Knoldesparkervej oppe ved Varde og har fået Mac igen. Vi kender nogen
deroppe, så vi driller dem lidt med det. En sekretær fra min kones
arbejde bor faktisk i Næsbjerg. Min kone løb derop i sommer, og jeg
hentede hende (i bil).
Det er hyggeligt at have Hans tilbage. Han husker nok, at man
tidligere kunne se keynote'rne live. Det holdt Apple op med for at par
år siden. Man er nødt til at følge et feed på en hjemmeside som Mediamac
eller en af de udenlandske Mac-sider, hvor de løbende opdaterer med små
notater. Keynote'n bliver lagt på nettet kort tid efter, den er afholdt.
Jeg kan ikke huske, om det er dage eller uger efter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 11-01-08 13:31

On Jan 10, 1:12 am, hen...@muenster.dk (Henrik Münster) wrote:

>         Det er hyggeligt at have Hans tilbage. Han husker nok, at man
> tidligere kunne se keynote'rne live. Det holdt Apple op med for at par
> år siden.

Tak og tak. :)

Og ja, jeg har været konvertit i et års tid nu, efter alt for mange år
på Windows. Og har netop her til aften taget seneste skud på stammen i
brug: En nackel neu MacBook Pro. NØJ, hvor er den lækker!

Det bliver en spændende MacUge i næste uge!

--
Hans

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 11-01-08 22:56

On 2008-01-11 21:30:50 +0100, Hans Tosti Pedersen
<hanspedersen@gmail.com> said:

> [...]
> brug: En nackel neu MacBook Pro. NØJ, hvor er den lækker!
>
> Det bliver en spændende MacUge i næste uge!

Tillykke med barnet, og velkommen tilbage i flokken..

Henrik

Fra : Henrik Palshøj

Dato : 15-01-08 15:08

On 2008-01-08 09:36:23 +0100, Hans Tosti Pedersen
> [...]

> nogensinde før. Det er faktisk en vaskeægte cliffhanger. ;)
>
> Er der nogen der ved, om man kan se et livefeed med lyd og billede fra

I år siger rygterne de sender live på apple.com... Fra kl 1800...

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 15-01-08 16:16

On 2008-01-08 09:36:23 +0100, Hans Tosti Pedersen

http://www.macrumorslive.com/

--
Venligst,
Thomas Schreiber