Hvad ville I vælge/Erfaringer søges
Fra : Ukendt

Dato : 15-01-08 22:41

Jeg skal snart bygge nyt system og for at holde prisen på et fornuftigt
niveau har jeg kigget på disse to kabinetter med indbygget strømforsyning.
Mit spørgsmål er så om der er nogen herinde der har nogle erfaringer med
disse to kabinetter. Jeg tænker både på PSU, varme og støj.
Det drejer som om disse to:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382769#
som har et meget specielt indvendigt design
og
som måske er det mere traditionelle valg.
Venligst
Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-08 22:43

Jeg kan se vi er flere der hedder Lasse, så jeg ændrer lige mit navn til
Lasse K.

Fra : Hans

Dato : 15-01-08 22:52

Lasse wrote:
> [...]
> og
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=397589
> som måske er det mere traditionelle valg.

Antec Sonata III, ingen tvivl om det.

Støjsvag PSU, plads til 4 gummidæmpede harddiske, 120 mm. kabinetblæser,
alle muligheder for et støjsvagt system.

Hans

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-01-08 23:30

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> Antec Sonata III, ingen tvivl om det.
>
> Støjsvag PSU, plads til 4 gummidæmpede harddiske, 120 mm. kabinetblæser,
> alle muligheder for et støjsvagt system.
>
> Hans

Nogen ide om hvordan PSU'en er kvalitetsmæssigt?

Fra : Hans

Dato : 15-01-08 23:46

Per Nielsen wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse

> Nogen ide om hvordan PSU'en er kvalitetsmæssigt?

Det er en Earthwatts 500, en ganske god 80+ PSU.

Her er en review ud af mange:
http://www.techaddicts.net/reviews/ant_ea500w/ant_ea500w.html

Der er mange andre hits hvis du søger på Google med: earthwatts 500 review

Hans

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-01-08 23:58

> [...]
> http://www.techaddicts.net/reviews/ant_ea500w/ant_ea500w.html
>
> Der er mange andre hits hvis du søger på Google med: earthwatts 500 review

Arh, fino. Tak Hans

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-08 05:20

> [...]
>
> Støjsvag PSU, plads til 4 gummidæmpede harddiske, 120 mm. kabinetblæser,
> alle muligheder for et støjsvagt system.

Tak for svaret Hans. Det er også den jeg hælder mest til.
Venligst Lasse K.