Outlook 2003 DK og telefon-prefix?
Fra : AndersB

Dato : 07-01-08 22:43

I tidligere versioner har jeg kunnet synkronisere min mobiltelefonbog
med Outlooks Kontaktpersoner uden nummerforvikling, men nu driller
det:
+45 XX XX XX XX bliver til 45XXXXXXXX - uden "+" og dermed et
ubrugeligt nummer

Problemet ligger i Outlooks opsætning for landekoder for telefonnumre.
Kan komme frem til dette:
Kontaktpersoner > kontaktperson X > Handlinger > Ring til
kontaktperson > Opkaldsindstillinger

Her får jeg et vindue frem, hvor der kan vinges af for "Føj automatisk
landekode til lokale telefonnumre", men det er ikke aktivt (kassen er
grå i stedet for hvid).

Når jeg trykker Opkaldsegenskaber får jeg flg.:
En handling, som den automatiske nummersender anmodede om, kan ikke
fuldføres. Kontroller, at modemmet, telefon og telefonlinie er
konfigureret korrekt.

MS vil åbenbart have, at jeg skal have et modem installeret og have
lavet opsætning for telefonopkald via PC for at kunne lave en simpel
opsætning for mine kontaktpersoner.

Er der nogen, der har en løsning på mit problem, evt et trick til at
omgå denne latterlige blindgyde?

På forhånd tak!

Fra : AndersB

Dato : 15-02-08 11:52