hvilket webcam til ca. 400 - 500 kr.??
Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-01-08 16:15

Som subj. siger... hvilket webcam "skal" man så vælge til omkring en 400 -
500 kr.??
har lidt kig på Creative... f.eks.:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=398669
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=205812
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255097

behøves ikke at være top-prof, men gider heller ikke købe noget der er noget
gammelt skidt...

erfaringer osv. er yderst velkomne...

på forhånd tak!

Rasmus

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 17:20

Rasmus M. Jensen wrote:
> Som subj. siger... hvilket webcam "skal" man så vælge til omkring en 400 -
> 500 kr.??

Creative

> behøves ikke at være top-prof, men gider heller ikke købe noget der er noget
> gammelt skidt...

Se, det får du heller ikke med Creative. Jeg har et gaaaammelt Creative
og det har bedre Windows-support en mange nyere (af andre mærker) jeg
har stiftet bekendtskab med.

Jesper Poulsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-01-08 17:30

Jesper Poulsen wrote:

> Se, det får du heller ikke med Creative. Jeg har et gaaaammelt
> Creative og det har bedre Windows-support en mange nyere (af andre
> mærker) jeg har stiftet bekendtskab med.

ok... cool... hvilket et af de tre ville du vælge - gerne begrund??

Rasmus

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-01-08 17:57

Rasmus M. Jensen wrote:

> ok... cool... hvilket et af de tre ville du vælge - gerne begrund??

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255097

Det virker med Windows 2000, XP og Vista samt Linux.

Jesper Poulsen

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 10-01-08 18:03

Jesper Poulsen wrote:

> http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=255097
>
> Det virker med Windows 2000, XP og Vista samt Linux.

heh... ok... men det er nu ikke lige et "krav" der står øverst på listen...
skal så minimum virke til XP...
vigtigere ting for mig er billedkvaliteten og mikrofon / lyd... jeg er ret
ligeglad med om det virker til linux og win2k...

Rasmus