Indstilling af ip4200
Fra : tr

Dato : 05-01-08 18:25

Hej...er her nogen der kan hjælpe med at instillle cirkelstørrelse til
printning af cd'er, jeg har prøver men inderkreds bliver for stor
Mvh tr

Fra : Klaus H

Dato : 05-01-08 20:13

"tr" <titris@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej...er her nogen der kan hjælpe med at instillle cirkelstørrelse til
> printning af cd'er, jeg har prøver men inderkreds bliver for stor
> Mvh tr
Det kan du ikke. Lav i stedet en ny skabelon, så kan du gøre det i den.

Klaus H

Fra : tr

Dato : 06-01-08 12:47

Det kan du ikke. Lav i stedet en ny skabelon, så kan du gøre det i den.

Klaus H

Og hvor laver jeg så lige den? Er ikke så ferm på området.
Mvh tr

Fra : tr

Dato : 06-01-08 12:59

Fandt ud af det (google) tak for hjælpen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-01-08 13:11

tr wrote:
> Fandt ud af det (google) tak for hjælpen

Hvordan?

Jesper Poulsen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-01-08 13:59

On Fri, 11 Jan 2008 13:10:57 +0100, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> wrote:

>Hvordan?

Dette er godt nok fremgangs måden på en 4300, men mon ikke det er det
samme i 4200.

Gå op i <Filer> og vælg <Select Paper...>
I det nye billede vælges <New>.
Nu indstilles størrelsen på skiven og hullet, så det passer på de
skiver du har, og det gemmes, under et nyt navn.

Første gang du skal udskrive på en skive, vælges den nye skabelon.
Fremover starter den selv med dette format, indtil noget andet vælges.

Men det var som sagt fremgangmåden med en 4300, så kig lige efter om
deter helt sådan i en 4200.

--
Slet transportmidlet før eu
__o