rensning af printer hovede
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-08 18:35

er der nogen der har prøvet at ultralyd rense deres printerhoved, så vil jeg
gerne høre om erfaringerne, for jeg er lidt bekrymret for at prøve

min printer er en canon mp800

Fra : Leif

Dato : 04-01-08 19:01

On Fri, 4 Jan 2008 18:35:05 +0100, <Helle og Lars> wrote:

>er der nogen der har prøvet at ultralyd rense deres printerhoved, så vil jeg
>gerne høre om erfaringerne, for jeg er lidt bekrymret for at prøve
>
>min printer er en canon mp800

Hvorfor ikke bare lade varmt vand rende ned over dem i et par minuter,
eller evnt. lægge den i en skål med kogende vand og lad den stå til
vandet er koldt.

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-01-08 22:11

Leif skrev:

> Hvorfor ikke bare lade varmt vand rende ned over dem i et par minuter,
> eller evnt. lægge den i en skål med kogende vand og lad den stå til
> vandet er koldt.

Jeps, har også altid virket på min ip4000, selvom ultralyd da lyder fancy :)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD