bærbar uden Windows
Fra : schwartz5025@gmail.c~

Dato : 03-01-08 07:29

Hvordan finder jeg en god rimelig bærbar PC, uden Vista. Vil bare
gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

MS

Fra : Holst

Dato : 03-01-08 15:31

schwartz5025@gmail.com wrote:

> Hvordan finder jeg en god rimelig bærbar PC, uden Vista. Vil bare
> gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
> Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

For nogle måneder siden købte jeg bærbar med XP hos Dell.

Fra : Ole C

Dato : 03-01-08 16:01

schwartz5025@gmail.com skrev blandt andet:

> Hvordan finder jeg en god rimelig bærbar PC, uden Vista. Vil bare
> gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
> Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

Blandt andre Zepto og Vega sælges uden styresystem - og også langt
billigere end den pris du nævner.
Kig efter flere på EDBpriser > Computer > Bærbare > Vælg type OS (- og
vælg evt. "Intet").

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-08 16:01

> [...]
> gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
> Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

Styr _langt_ udenom Vega. det er noget skrammel, kort sagt. køb en
mærkevare maskine fra starten af, de kan sagtens erhverves for 7000,-
kroner.

Mvh.
Claus

Fra : Ole C

Dato : 03-01-08 16:29

"Claus Albæk (Kbh.)" skrev blandt andet:

> Styr _langt_ udenom Vega. det er noget skrammel, kort sagt.

Kan du begrunde det?

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 06-01-08 22:10

Ole C wrote:

> Kan du begrunde det?

Ja, jeg administrede en flåde af dem på et tidspunkt og byggekvaliteten
er elendig, jeg rendte ind i utallige fejl. Der var for mange til at jeg
vil begynde at remse op her, men tag mit ord for at de er bedst undgået.

Fra : J

Dato : 03-01-08 17:58

On Thu, 3 Jan 2008 06:29:09 -0800 (PST), schwartz5025@gmail.com wrote:

>Hvordan finder jeg en god rimelig bærbar PC, uden Vista. Vil bare
>gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
>Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

Kig på zepto.dk

Mvh

John

Fra : Esben

Dato : 03-01-08 23:22

<schwartz5025@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder jeg en god rimelig bærbar PC, uden Vista. Vil bare
> gerne fortsætte med Windows XP. Min PC er lige brudt helt ned.
> Har set en Vega der sælges uden styresystem ( ca 7000 kr)

Alle HP business notebooks med Vista kan nedgraderes gratis til XP.

--
Esben

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 04-01-08 21:38

Esben formulerede spørgsmålet:
> <schwartz5025@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Alle HP business notebooks med Vista kan nedgraderes gratis til XP.

_Opgraderes_ til XP :oÞ
Kai