"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse
news:477caaca$0$2091$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> David wrote:
>
>> Har nogen erfaring med køb hos dell ?
>>
>> De har en gamer pc som ser ok ud til prisen, men min kammerat fortæller
>> en gruelig historie om hvordan hans køb hos dell gik.
>> De leverede en pc med andre dele en der stod på nettet da han købte og
>> den dobbelte ram var der ikke ( en del af tilbuddet).
>>
>> Men hvad siger I ?
>>
>> Og hvordan med support ? Er den effektiv eller skal man sende pc'en frem
>> og tilbage ?
>
> Jeg har to gange købt bærbar hos Dell, og det har begge gange været yderst
> professionelt. Før købet har jeg fået godt og professionelt vejledning.
> Varen blev leveret før det estimerede tidspunkt, og jeg modtog det præcist
> det bestilte.
>
> Efter 3½ år stod skærmen af på den første, og her fik jeg god og
> professionel vejledning i telefonen. Jeg valgte dog ikke at få den
> repareret, da en ny skærm ville koste forholdsvis meget. Derfor købte jeg
> en ny bærbar.
>
> Den nye bærbare havde en mindre fejl ved skærmen, hvilket jeg reklamerede
> over, og så kom de dagen efter og skiftede skærmen.
>
> Det er naturligvis værd at bemærke, at det er erhvervskøb, og i hvert fald
> med den sidste havde jeg Next Day Business Support eller noget i den
> retning.
>
> Min far købte også stationær hos Dell (eller rettere min bror og jeg
> sørgede for han købte stationær hos Dell), og her forløb købet også helt
> uproblematisk. Det var så almindeligt forbrugerkøb og ikke erhverv.
>
> Det er de førstehåndskøb, jeg har haft kontakt med. Derudover kender jeg
> en del andre, som også har købt hos Dell. Præcis hvordan deres køb er
> forløbet, ved jeg ikke, men jeg har ikke hørt om nogle problemer derved.
> Tværtimod er det flere af dem, som i sin tid anbefalede mig at købe hos
> Dell, da jeg skulle købe min første bærbare.
Okay
Tak for hjæpen fra alle.
Vover mig nok ud i det
Mvh David