X-Fi, ALchemy og BF2142
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-07 00:52

Hej NG,

Jeg er løbet i et lidt irriterende problem.

Jeg har et Creative X-Fi Audio lydkort og kører 64-bit Vista Ultimate.
Jeg benytter derfor Creatives ALchemy.

I BF2142 har jeg det problem, at nogle maps konsekvent crasher spillet
under load. Det gælder ikke alle maps men kun nogle "udvalgte" - bl.a.
Cerbere Landing. Det er med sikkerhed relateret til ALchemy.

I Windows får jeg en memory sanity check error - men fra BF og ikke
Windows selv. Lidt googling viser at jeg bestemt ikke er den eneste men
jeg har ikke set andre fremprovokere den med ALchemy.

Geninstallation af spillet + patching hjælper ikke.

Jeg er p.t. ved at tjekke for spyware for at være sikker på at det
heller ikke spiller ind. Jeg tvivler - men... better safe than sorry

Er der andre forslag?

PFT
/Michael