Bedste mp3-afspiller.
Fra : Erling S.

Dato : 27-12-07 23:00

Hej.
Skal ha' mig en ny mp3-afspiller.
Denne gang noget bedre end de billige, jeg indtil
har købt (lumatron og denver m.fl.)
Har kikket på forskellige - Ipods, Creative Zen, og Creative Zen V, samt
på en, der hedder Iriver clix2.
Hvilken af dem er den bedste?
Prisen er underordnet.
Kapaciten skal være på mindst 4 GB.
mvh
Erling S.

Fra : Søren

Dato : 28-12-07 00:14

> [...]
> har købt (lumatron og denver m.fl.)
> Har kikket på forskellige - Ipods, Creative Zen, og Creative Zen V, samt

Samsung U3 synes jeg er genial. Den er lille og har også radio.
http://www.samsung.com/dk/products/portabletvav/mp3player/yp_u3jqb.asp
Spiller godt og nem at bruge.

Derudover høre diskussionen hjemme i dk.teknik.lyd

FUT: dk.teknik.lyd

Fra : John

Dato : 28-12-07 10:38

Søren skrev:

> Samsung U3 synes jeg er genial. Den er lille og har også radio.

- Og har kun en kapacitet på 2 GB.

Men Samsung har også lavet T10, som ikke er et helt ringe bud:

kortlink.dk/samsung/4n49
kortlink.dk/hifiklubben/4n4b

Erling: Hvis du primært går efter en god lydkvalitet, så er denne her et
godt bud:
kortlink.dk/cowon/4n4e

FUT: dk.teknik.lyd

Mvh

John

--
http://lojmann.dk/2007/07/10/vil-du-snydes-sa-prøv-elgiganten/
http://www.gamereactor.dk/blog/Nicolas+Elm%F8e/32028/

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-07 14:46

Erling S. skrev:
> [...]
> har købt (lumatron og denver m.fl.)
> Har kikket på forskellige - Ipods, Creative Zen, og Creative Zen V, samt

Jeg har lige fået en Creative Stoneplus - den har jeg haft store
problemer med. Softwaren konflikter med min trådløse
Internet-forbindelse. Har lige brugt to timer på at reinstallere min
Internet-forbindelse, i bund og grund er det sikkert et WinXP-problem,
hvor der åbenbart ikke er plads til både min USB-trådløse
Internetforbindelse og mp3-afspilleren.

Øv, øv, øv og tre gange øv.

mvh.
Klaus Eriksen

--
Advarsel - spejlslibning kan være stærkt vanedannende!
http://www.aigis.dk/webdocastro/telescope_2007.html