Router søges.
Fra : Leif

Dato : 25-12-07 20:47

Glædelig jul til alle herinde.

Jeg skal bruge en ny router.

Krav: min. 4 porte, USB printerport.
Ønsker: 8 porte, USB 2-vejs kommunikation til min Canon MP800

Har lige nu en D-Link 604: Mangler USB.
Har også en Hama DR-20: Har USB, og var ok engang, men sætter ud ind i
mellem. Ingen 2-vejs.

Jeg synes de fleste på edbpriser mere eller mindre er trådløse eller har
ikke USB.
Er det virkelig så svært at finde en?

Alle gode råd er velkomne

Mvh, Leif

Fra : Leif

Dato : 25-12-07 23:39

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> wrote in message
> [...]
> mellem. Ingen 2-vejs.
>
> Jeg synes de fleste på edbpriser mere eller mindre er trådløse eller har

Jeg kan også fint leve at Hama kobles efter D-linken, men det kan jeg ikke
selv få til at køre:

Jeg har prøvet med alm. D-link port til Hama WAN.
Jeg har prøvet med alm. D-link port til alm. Hama port efter at jeg har
slået Hama DHCP fra.

Begge dele uden held.

Mvh, Leif

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-12-07 13:11

> [...]

> Jeg har prøvet med alm. D-link port til Hama WAN.
> Jeg har prøvet med alm. D-link port til alm. Hama port efter at jeg

Gudskelov. Netværk har intet med held at gøre

Det er jo nærliggende at tro når du sådan har eksperimenteret frem og
tilbage med 2 routere, at du så har givet dem begge samme IP adresse...

FUT dk.edb.netvaerk