Brother DCP115C dårlig tekstudskrift ??
Fra : Dr.Phil

Dato : 16-12-07 14:50

Hejsa.

Jeg har ovenstående printer som er et par år gammel.
Den er begyndt at udskrive tekst dårligt.
Teksten står dobbelt og den sorte farve er variende i styrke (og ja jeg
bruger uoriginale patroner og har gjort det et stykke tid.)

Jeg har prøvet at rense den via menu´en i LCD displayet men det har ikke
hjulpet.
Jeg har også prøvet at justere udskriften via "Justering" i LCD displayet og
her kommer mit første problem:

Den udprinter nogle "patterns" i 600 DPI og 1200 DPI.
Man skal så sammenligne Pattern 0 for begge og skrive den der ligner mest.

Men problemet i 600DPI er at,pattern 0 er lodrette striber og de resterende
er der "skak" tern i. Så er der INGEN der ligner Pattern 0

I 1200DPI er pattern 0 og pattern 5 100% ens.

Så jeg ved ikke hvordan jeg får 600DPI justeringen korrekt og om det er
det,der gør,at udskriften står dobbelt.

Det sjove er,at ved disse udskrifter der står teksten 100% iorden men ved
udskrifter fra Word etc. er der fejl.

Kan man nustille printeren til fabriksindstillinger eller er den ved at dø?