næsten ot.. god spas..
Fra : Thore Jensen

Dato : 06-12-07 17:14

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-07 22:42

Jesper Poulsen wrote:
|| http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=48878
|| http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=52448157
|| --
|| Mvh
|| Jesper Poulsen

Nå ja, i den blå er der da i det mindste to stænger til de 225,-. I det
første tilfælde er der vist en der er blevet revet lidt med ved auktionsslut

mvh Ebbe

Fra : ShutEye

Dato : 06-12-07 23:10

> Nå ja, i den blå er der da i det mindste to stænger til de 225,-. I det
> første tilfælde er der vist en der er blevet revet lidt med ved
> auktionsslut

Fra dba:
"DDR PC3200, Kingston, 2 x 512 MB, 184pins moduler til stationære computere.
Pris pr. blok"
Han vil altså ha' 225 per 512MB som jeg forstår det.
Og jeg der lige har købt 2 x 1GB PC5400 til 399,- :)

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 06-12-07 23:20

ShutEye wrote:

> Pris pr. blok"
> Han vil altså ha' 225 per 512MB som jeg forstår det.

Præcis - og nyprisen hos SHG.DK er 184,-

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-07 07:04

ShutEye wrote:
> [...]

Sorry, jeg havde ikke set de sidste par ord der, hi. Han må jo se sådan på
det, at går den, så går den

mvh Ebbe