Trådløst headsæt
Fra : MF

Dato : 06-12-07 10:46

Hej NG

Jeg søger et trådløst headsæt, som skal bruges med en bærbar.
Selvfølgelig med microfon. Den skal virke med skype trådløst. Så man kan
bevæge sig i hele huset, uden at skulle slæbe bærbaren med overalt.

Sådan en ønsker kæresten sig...
Findes det? Link + anbefalinger ønskes...

Mvh Martin

Fra : Johan N

Dato : 06-12-07 06:44

On 6 Dec., 10:46, "MF" <mar4_t...@lyn4hurtig.dk> wrote:
> [...]
> bevæge sig i hele huset, uden at skulle slæbe bærbaren med overalt.
>
> Sådan en ønsker kæresten sig...
> Findes det? Link + anbefalinger ønskes...

Ja jeg er med på en lytter ..... interessant emne.

De findes ... men de gode koster en bondegård :)

MvH

JN

Fra : Mitch Maddox

Dato : 06-12-07 22:40

>Ja jeg er med på en lytter ..... interessant emne.

>De findes ... men de gode koster en bondegård :)

jeg har haft sådan en for et år siden ( lignende, ikke denne brand )
http://www.egizmo.com/servlet/the-679/Blue-Ant-X5-Stereo/Detail
Det virker fantastik godt.
I danmark tror jeg, Plantronics eller Jabra, må have noget i den stil, altså
Stereo Bluetooth Headsets M/microfon.

Fra : Mitch Maddox

Dato : 06-12-07 22:41

"Mitch Maddox" <invalid@localhost.local> wrote in message

> [...]
> I danmark tror jeg, Plantronics eller Jabra, må have noget i den stil,
> altså Stereo Bluetooth Headsets M/microfon.

hvad med denne:
http://www.pcheadset.dk/product.asp?product=861&sub=276&page=1

Fra : MF

Dato : 06-12-07 23:01

Jeg har selv fundet frem til denne her model:
http://accessories.skype.com/servlet/ControllerServlet?Action=DisplayPage&Env=BASE&Locale=da_DK&SiteID=skypeeu&id=ProductDetailsPage&productID=82967000

Den er lavet til formålet, og prisen er jo også i den faire ende...

Nogle bedre bud? Fordele ulemper? Den har jo ikke Bluetooth.

Fra : Mitch Maddox

Dato : 06-12-07 23:15

"MF" <mar4_tin4@lyn4hurtig.dk> wrote in message

> [...]
>
> Den er lavet til formålet, og prisen er jo også i den faire ende...
>
> Nogle bedre bud? Fordele ulemper? Den har jo ikke Bluetooth.

man skal slæbe rundt på dens modtager(base) - ekstra kabler etc..
Det kan være en ulempe hvis man har laptop og gerne vil have headset'et med
sig.
Ellers ser den mega nice ud :)

Fra : MF

Dato : 07-12-07 09:57

"Mitch Maddox" <invalid@localhost.local> skrev i en meddelelse

> man skal slæbe rundt på dens modtager(base) - ekstra kabler etc..
> Det kan være en ulempe hvis man har laptop og gerne vil have headset'et
> med sig.
> Ellers ser den mega nice ud :)

Der står ikke noget om en ekstra base at slæbe rundt på. Det ville da også
være smartest at bygge basen ind i selve headsættet. Så mon ikke den er
skruet sådan sammen...

Jeg har i hvert fald bestilt et eksemplar til at smide under juletræet. Så
håber jeg den lever op til fruens krav :)

/Martin