Vedr. aldi bærbare pc
Fra : Torben Frederiksen

Dato : 05-12-07 13:22

Hej !

jeg vil lige spørge om nogle har købt den bærbare pc Aldi havde til salg
21/11 o7 ´til 6.499, kr ,og om de har prøvet at arbejde med den .spille,
brænde skiver osv..alså leget med mulighederne . og hvad de så kom frem til

god? dårlig?

Hilsen Torben

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-12-07 18:17

Torben Frederiksen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> jeg vil lige spørge om nogle har købt den bærbare pc Aldi

Ellers prøv at spørge i gruppen vedr. bærbare computere - den
hedder:

Jan

Fra : Ole C

Dato : 05-12-07 18:56

Torben Frederiksen skrev blandt andet:

> [...]
> salg 21/11 o7 ´til 6.499, kr ,og om de har prøvet at arbejde med den
> .spille, brænde skiver osv..alså leget med mulighederne . og hvad de

På den måde får du måske "de andres" mening, som dog ikke nødvendigvis
dækker dine behov.
Køb den - og lever den tilbage hvis du ikke er tilfreds.
Aldi garanterer dig at tage varen tilbage, hvis den ikke lever op til
dine forventninger.

--
vh
Ole C

Fra : Morten

Dato : 05-12-07 19:07

> Aldi garanterer dig at tage varen tilbage, hvis den ikke lever op til
> dine forventninger.

Det var jeg ikke klar over - ved du hvor længe (altså hvor mange dage efter
købet) man kan gøre brug af dette?

Mvh
Morten

Fra : Jesper Laursen

Dato : 05-12-07 19:54

"Morten" <munk_jensen@FJERNyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det var jeg ikke klar over - ved du hvor længe (altså hvor mange dage
> efter købet) man kan gøre brug af dette?

30 dage.

Vær dog opmærksom på, at den selvfølgelig skal leveres i nogenlunde samme
stand - også emballagen.