Mini SD ram kort - High-Speed eller ej
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 02-12-07 21:58

Jeg skal bruge et par Mini SD 2Gb Ram kort, men er blevet i tvivl om jeg
skal gå efter High-Speed udgaven eller om det ikke rigtigt har nogen
betydning.

Fx har jeg fundet en liste over SD ram, men priserne varierer en del og jeg
ved simpelthen ikke om der reelt er en hastighedsforskel på de kort, der
hedder High-Speed. Kan nogen guide mig lidt?

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=2027502

Lars

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-12-07 09:06

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> [...]
> ved simpelthen ikke om der reelt er en hastighedsforskel på de kort, der
> hedder High-Speed. Kan nogen guide mig lidt?

Det vil unægteligt gøre det noget nemmere at hjælpe, hvis du afslørede
hvad det skal bruges til.

Mvh
Søren

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 03-12-07 11:24

Jeg har fået at vide at det er vigtigt at udstyret understøtter den nye
high-speed standard og det gør min adapter ikke. Der skulle efter sigende
være et hastighedsforskel på 2-3 gange.

> Det vil unægteligt gøre det noget nemmere at hjælpe, hvis du afslørede
> hvad det skal bruges til.

En Gameboy