Printer køb
Fra : Jens 4684

Dato : 02-12-07 12:29

Nu skal jeg bruge en ny printer,
og hvad skal man købe?

Krav:
Separate blækpatroner.
Skal kunne skrive direkte på CD/DVD'en.
Gerne kunne klare foto print.
Gerne med scanner også.

nogle forslag!

Jens 4684
for direkte svar skal man fjerne dyret fra mn mailadresse!

Fra : Mads

Dato : 02-12-07 13:57

On Sun, 2 Dec 2007 12:28:33 +0100, "Jens 4684"
<toksvaerd@hestengmail.com> wrote:

>Nu skal jeg bruge en ny printer,
> [...]

Canon Pixma serien er kanon og der findes
da vist også nogen kombi-modeller med scanner.
Om de så også kan printe på CD'er ved jeg ikke,
men de almindelige Pixma'er kan ihvertfald og med
er virkeligt pænt resultat. Min Pixma 4000 er den
bedste printer jeg nogenside har haft og jeg har
haft nogen stykker.

mvh Mads

Fra : Frank Lyngaae

Dato : 02-12-07 17:59

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er virkeligt pænt resultat. Min Pixma 4000 er den
> bedste printer jeg nogenside har haft og jeg har

Hej

Er helt enig med Mads. Kanon gode udskrifter og billeder.
Printer direkte på cd og dvd.
Har selv Pixma 4300 og Pixma 4500.
Hvis du kører Vista vil jeg anbefale 4500 da drivere og programmer kører ok.
De drivere og programmer der er med 4300 understøtter ikke vista

Frank

Fra : Soren Pedersen

Dato : 03-12-07 09:05

Jens 4684 wrote:
> [...]
>
> nogle forslag!
>

> Jens 4684
> for direkte svar skal man fjerne dyret fra mn mailadresse!

Kig i retning af Canon Pixma IP600. Den kan det du efterlyser.

Mvh
Søren

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 03-12-07 20:12

"Jens 4684" <toksvaerd@hestengmail.com> skrev i en meddelelse
> Nu skal jeg bruge en ny printer,
> [...]

Som andre også skriver så er jeg også til Canon når vi snakker blækprinter.
Jeg har lige skiftet min gamle eller trofaste Canon i560 ud med en MP600R.
MP600 kan alt det du efterlyser. "R" modellen er med fast og trådløst
nætværk, så alle familiens PC'ere kan dele printeren problemløst.

Når Tænk har testet printere ligger canon (fx. i560) helt i top med kvalitet
og udskriftspris

M.v.h. Ole Frederiksen