HJÆLP langsom PC
Fra : Hans

Dato : 01-12-07 19:21

Min p`cer er langsom , når jeg ser et klip "hakker" både lyden og billedet,
hastigheden er indtil videre 3x528 fra Yousee.

Nu ser jeg at jeg kan købe en ekstern harddisk hos Netto til 599,- på 250gb
er det noget der vil hjælpe , mange tak for hurtig hjælp.

Mvh Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-07 20:09

Hans wrote:
> [...]

Det vil ikke hjælpe spor. Det ville hjælpe meget mere, hvis du fortæller
lidt om hvilken processor, skærmkort, hvor meget ram, samt hvilket
operativsystem du kører.
Så skal alle de vidende nok komme myldrende frem

mvh Ebbe

ps. "3x528 fra Yousee", hvad er det ?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 02-12-07 01:00

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> wrote in message

> [...]
> operativsystem du kører.
> Så skal alle de vidende nok komme myldrende frem

Lige pæcis, flere facts på bordet men start med at rydde op i din
maskine. Kør en tur med Adaware + en regcleaner, det hjælper utroligt meget
på det, hvis du ikke har vedligehohldt din maskine... En frmttering kan også
være svaret, det gør jeg ca. hver 3. måned.

/Ole

Fra : Mads Pedersen

Dato : 02-12-07 16:42

"/Ole (6000)" <xx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> maskine. Kør en tur med Adaware + en regcleaner, det hjælper utroligt
> meget

Hvor finder man en regcleaner henne?

--
Mvh Mads
----

Fra : Ole C

Dato : 02-12-07 16:48

Mads Pedersen skrev blandt andet:

> Hvor finder man en regcleaner henne?

Prøv at skrive "regcleaner" i Google......

--
vh
Ole C

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 03-12-07 02:50

"Mads Pedersen" <nyhedsgruppen@sletdette.hotmail.com> wrote in message

> Hvor finder man en regcleaner henne?
>

> --
> Mvh Mads
> ----
> Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Jeg er pjattet med den her:
http://www.pcworld.dk/download/50/1101?a=search&i=0
Men læs nu, havd der står jeg havde taget forkert, og heldigvis har de
fed humor de gutter, der har lavet det. Der blev spurgt, om jeg virkeligt
vidste, havd jglavede

/Ole

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-07 06:09

Mads Pedersen wrote:
> [...]

Jeg holder meget af ccleaner: http://www.ccleaner.com/

mvh Ebbe

Fra : Mads Pedersen

Dato : 03-12-07 21:21

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> Jeg holder meget af ccleaner: http://www.ccleaner.com/

Den prøver jeg Takker

Hilsen Mads

Fra : Vidal

Dato : 03-12-07 21:42

Hans skrev:
> [...]
>
> Nu ser jeg at jeg kan købe en ekstern harddisk hos Netto til 599,- på 250gb
> er det noget der vil hjælpe , mange tak for hurtig hjælp.

Jeg har nævnt det før, men den tidligere Mozilla
Firefox sugede konstant mellem 3-9% ud af min
Intel Core 2 Quad CPU. Det gjorde at Joost
'hakkede' hvertandet sekund.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard