Scanner driver til Laserjet 1220 søges
Fra : Jesper

Dato : 25-11-07 17:33

Hej NG

Håber dette er den rigtige gruppe?

Jeg mangler en scannerdriver til min ny erhvervede HP Laserjet 1220.

Jeg har søgt og søgt...
Tilsyneladende er driveren ikke frigivet til download fra HP.
-Og jeg har ikke CD'en.....

Er der nogen der kan hjælpe?

--
vh
Jesper

Fra : Peter

Dato : 25-11-07 18:44

"Jesper" <jskottFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har søgt og søgt...
> Tilsyneladende er driveren ikke frigivet til download fra HP.

Hvis det er til Windows XP, kan du finde dine drivers her:
http://shortlink.dk/9356d560

PeterB

Fra : Jesper

Dato : 25-11-07 21:37

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Jesper" <jskottFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er til Windows XP, kan du finde dine drivers her:
> http://shortlink.dk/9356d560
>
> PeterB

Hej Peter

Tak for hjælpen men;
Ja - og NEJ!!

På linkede sted (og alle andre jeg har kunnet finde) er der kun driver til
selve printerdelen - IKKE til scanneren!

vh
Jesper

Fra : Peter

Dato : 25-11-07 21:55

Fra : Peter

Dato : 25-11-07 21:57

> [...]
>
> På linkede sted (og alle andre jeg har kunnet finde) er der kun driver til
> selve printerdelen - IKKE til scanneren!

Du skal sikker også hente det software de tilbyder, for mange gange kommer
scanner (twain) drivere sammen med f.eks et OCR program.

PeterB

Fra : Johnny

Dato : 26-11-07 15:31

> [...]
>
> Jeg har søgt og søgt...
> Tilsyneladende er driveren ikke frigivet til download fra HP.

Du har da vel ikke købt nyt hardware uden at der er en cd med?
Det er ikke normalt.
Tilbage til forhandleren og klag over den manglende cd.

Johnny

Fra : Per Nielsen

Dato : 26-11-07 18:57

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Du har da vel ikke købt nyt hardware uden at der er en cd med?
> Det er ikke normalt.
> Tilbage til forhandleren og klag over den manglende cd.

Tja. Jeg har lige hjulpet nogle venner med en spritny bærbar i dag. En HP
fra TDC. Ved første opstart tager det lang tid for Windows Vista at
konfigurere sig selv. Når det hele så er oppe at køre, skal man _selv_ lave
Recovery CD'er (8 stk) (eller 2 stk DVD) via en Recovery Manager...det er da
service der vil noget...

Fra : ai

Dato : 26-11-07 21:58

brug din ven google....
www.hp.com

søg på laserjet 1220, så er der bingo..

//ani

Fra : Jesper

Dato : 27-11-07 20:47

"ai" <anixyr@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> brug din ven google....
> www.hp.com
>
> søg på laserjet 1220, så er der bingo..
>
> //ani
Beklager

De drivere der kommer frem er KUN til printerdelen...

Ellers kom gerne med et link der giver SCANNER driveren - og jeg vil være
glad for at have taget fejl......

vh
Jesper

Fra : Peter

Dato : 28-11-07 00:38

> De drivere der kommer frem er KUN til printerdelen...
>
> Ellers kom gerne med et link der giver SCANNER driveren - og jeg vil være
> [...]

Hvorfor ringer do dog ikke bare til HP.dk, er er mægtigt flinke til at
hjælpe.

PeterB

Fra : Johnny

Dato : 28-11-07 08:11

> [...]
>
> De drivere der kommer frem er KUN til printerdelen...
>
> Ellers kom gerne med et link der giver SCANNER driveren - og jeg vil være

Prøv at se her:
http://www.scanner-drivers.com/companies/456.htm

Johnny

Fra : Jesper

Dato : 28-11-07 17:26

"Johnny" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen

> "Jesper" <jskottFJERN@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at se her:
> http://www.scanner-drivers.com/companies/456.htm
>
> Johnny
Hej Johnny (m fl)

Har været der - har prøvet - funker ikke....

Så ja det ender nok med en opringning til HP - der så nok medfører en
betalings CD!
Havde derfor håbet at nogen lå inde med en CD man kunne låne...
-Eller få mailet driveren derfra.

vh
Jesper