CPU spørgsmål
Fra : kep

Dato : 25-11-07 09:34

Hej
Når jeg ikke bruger maskinen er CPU - brug 2 %
Hvis jeg f.eks installerer Vista Clock er CPU - brug ca. 7 %
Har det nogen betydning ?

kep

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-11-07 10:15

kep wrote:

> Hej
> Når jeg ikke bruger maskinen er CPU - brug 2 %
> Hvis jeg f.eks installerer Vista Clock er CPU - brug ca. 7 %
> Har det nogen betydning ?

Ikke udover at 5% CPU forbrug på en moderne CPU er enormt meget for at vise
hvad klokken er. Det ur må være virkelig præcist.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 25-11-07 10:25

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> wrote in message
> Hej
> Når jeg ikke bruger maskinen er CPU - brug 2 %
> Hvis jeg f.eks installerer Vista Clock er CPU - brug ca. 7 %
> [...]
jeps..... Det betyder, at du har fundet nok klodens mest resourcebrugende ur
til en PC. Er det konstant, den er oppe på de 7%, for så ville jeg da pille
det ur ud lige på stedet, og evt kikke på
http://www.pcworld.dk/art/8597?a=search&i=0 det er en dock, der ligger oppe
i midten, også med ur, og så kan man lige hive de programmer op, man bruger
mest.

/Ole

Fra : kep

Dato : 25-11-07 10:54

"/Ole (6000)" <xx@xxx.xx> skrev i en meddelelse

> jeps..... Det betyder, at du har fundet nok klodens mest resourcebrugende
> ur til en PC. Er det konstant, den er oppe på de 7%, for så ville jeg da
> pille det ur ud lige på stedet,

Ja, det er konstant
Hvilken indflydelse har det på Computeren, bliver den
langsommere til andre andre ting eller hva`

> http://www.pcworld.dk/art/8597?a=search&i=0 det er en dock, der ligger
> oppe i midten, også med ur, og så kan man lige hive de programmer op, man
> bruger mest.

Kigger lige på den

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 25-11-07 14:33

> Ja, det er konstant
> Hvilken indflydelse har det på Computeren, bliver den
> langsommere til andre andre ting eller hva`

Jeps, det gør den, du hiver jo 5% ud af den, og det er vildt meget, som
Lasse også skrev....

/Ole

Fra : kep

Dato : 25-11-07 15:47

> Jeps, det gør den, du hiver jo 5% ud af den, og det er vildt meget, som
> Lasse også skrev....
>
> /Ole

OK, tak for svaret