RAM til Aldi Medion MT 7
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 08:27

Hej,

Kan jeg montere 2Gb ekstra RAM i en Medion MT 7 typ: MED MT 342?
Det er for øjeblikket 1Mb monteret som et par 512 Mb DDR PC 3200 i de lilla
sokler.
Kan jeg montere 2 gange 1GB i de grønne sokler?
Hvilken type RAM skal jeg købe?

God weekend
Henning

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-11-07 10:18

"Henning Smed" <henning snabela smeds dot dk> wrote:

> [...]
> lilla sokler.
> Kan jeg montere 2 gange 1GB i de grønne sokler?

Ja.

> Hvilken type RAM skal jeg købe?

DDR PC3200.

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=73241 kunne være et godt
bud.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-07 14:29

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja.

> DDR PC3200.
>
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=73241 kunne være et
> godt
> bud.

Tak for jeres svar, jeg har bestilt 2Gb RAM

/Henning

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-11-07 11:32

"Henning Smed" <henning snabela smeds dot dk> skrev

> [...]
> lilla sokler.
> Kan jeg montere 2 gange 1GB i de grønne sokler?

Noget, der er samme hastighed, som de andre. Min medion er født med Samsung,
men kører fint med nogle kingston og andre noname. Det skal bare være præcis
samme type klods i begge de grønne slot, ellers kører de ikke dual channel.

Claus