Tastatur Hot Keys
Fra : Thorkil M

Dato : 22-11-07 19:51

Har netop købt et Microsoft Wireless Optical Desktop 700 tastatus m.
wireless mouse 700.
Fungerer fint - dog kan jeg ikke bruge de 8 hotkeys som sidder på
tastaturet.
Hvordan programmeres de?

V.h.
Thorkil Mailand

Fra : ShutEye

Dato : 22-11-07 19:58

> [...]
> wireless mouse 700.
> Fungerer fint - dog kan jeg ikke bruge de 8 hotkeys som sidder på

Følger der ikke noget software med?

Fra : Thorkil M

Dato : 22-11-07 20:53

Fra : Mads

Dato : 22-11-07 21:00

On Thu, 22 Nov 2007 20:52:47 +0100, "Thorkil M"
<thorkil.mailand@has.dk> wrote:

> [...]
Tastaturet virker uden spec software.
Hotkeys gør ikke.

Prøv nu at indstallere driveren/softwaren
der hører til.

mvh Mads

Fra : Thorkil M

Dato : 22-11-07 21:10

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Tastaturet virker uden spec software.
> Hotkeys gør ikke.
>
> Prøv nu at indstallere driveren/softwaren
> der hører til.
>
> mvh Mads

Men jeg har så bare ikke nogen driver/software....
Hvor finder jeg den?
V.h.
ThorkilM

Fra : Mads

Dato : 22-11-07 23:21

On Thu, 22 Nov 2007 21:10:23 +0100, "Thorkil M"
<thorkil.mailand@has.dk> wrote:

>Men jeg har så bare ikke nogen driver/software....

Ka vel downloades fra fabrikanten.

Det kan man ihvertfald med Logitech software

Fra : Thorkil M

Dato : 22-11-07 21:12

> [...]
>>
> Tastaturet virker uden spec software.
> Hotkeys gør ikke.
>
> Prøv nu at indstallere driveren/softwaren

Hvor finder jeg så driveren/softwaren?
Der er ingen CD el. lign med varen.

Fra : Pico

Dato : 22-11-07 22:48

Thorkil M wrote:
> "Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Hvor finder jeg så driveren/softwaren?
> Der er ingen CD el. lign med varen.

Det kan ikke være rigtig, jeg har 2 sæt MS Vireles tastur + mus, ganske vist
et andet nr., de virker fint uden installeret software, men hotkeys virker
ikke uden der installeres software der i begge tilfælde fulgte med i æsken
på CD, tror du ikke den stadig ligger i æsken ?
Ellers må du have fat i forhandleren.
--
MVH
Pico