Bread & Coffee i Århus lukker?
Fra : Morten Lund

Dato : 28-12-07 23:50

Hej

Da jeg igår skulle hente rundstykker i Bread & Coffee på banegårdspladsen i
Århus, så jeg et skilt i vinduet i retning af: "Bread & Coffee lukker fra
d. 21. december" samt en takkehilsen jeg ikke lige husker ordlyden af.

Er der nogen der kan be- eller afkræfte at Bread & Coffee lukker for
bestandigt, eller om det kun er i julen der holdes lukket? Der var ikke
angivet en åbningsdato igen.

Det er/var min yndlingsbager og sikkert også mange andres. Lidt dyrere,
måske. Men det er dælme noget lækkert brød de har/havde. Og nej. Emmerys er
ikke et reelt alternativ for mig.

Venlig hilsen
Morten

Fra : Tine

Dato : 30-12-07 06:37

"Morten Lund" <m-lund@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er/var min yndlingsbager og sikkert også mange andres. Lidt dyrere,
> måske. Men det er dælme noget lækkert brød de har/havde. Og nej. Emmerys

Jep, Bread & Coffee er lukket - og det er meget ærgerligt. De havde de
lækreste brød og kager.

Hilsen
Tine