Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Godt fotoår
Fra : Wilstrup

Dato : 31-12-07 13:43

og tak for det gamle til alle dem der herinde har bistået med
råd og dåd omkring fotografering til en lallende amatør udi
dette. Jeg har opdaget at jeg har fået mere ud af mit Nikon
D80 end jeg havde fået hvis jeg bare havde ladet stå til og
taget billeder med "auto" slået til. Tak for det til alle
hjælpsomme herinde. Og i øvrigt også godt nytår.

Fra : Ukendt

Dato : 31-12-07 13:45

Wilstrup skrev:
> [...]
> taget billeder med "auto" slået til. Tak for det til alle
> hjælpsomme herinde. Og i øvrigt også godt nytår.

I lige måde! Ca. det samme kan jeg sige, så det vil jeg lade være med.

Venlig hilsen

Søren Friberg

friberg-dk.eu

Fra : Thomsen

Dato : 31-12-07 17:11

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> havde ladet stå til og taget billeder med "auto" slået til. Tak for det
> til alle hjælpsomme herinde. Og i øvrigt også godt nytår.

Tak i lige måde.

mvh Ole