Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gran Canaria i januar ???
Fra : GRISEN

Dato : 27-12-07 14:58

Jeg skal til Gran Canaria i starten af januar...

Er der noget at tage billeder af?
Er der nogen grund til at slæbe DSLR + objektiver med?

*
Jan

Fra : Brian Lund

Dato : 27-12-07 15:39

> Jeg skal til Gran Canaria i starten af januar...
>
> Er der noget at tage billeder af?

Ja.

> Er der nogen grund til at slæbe DSLR + objektiver med?

Ja, jeg ville ihvertfald gøre det!

Jeg har ikke selv været der, men mine forældre var afsted sidste år, også i
januar - jeg har set deres billeder og der er masser af seværdig natur der
nede.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Canaria

Du kan jo evt. bare nøjes med at tage et par udvalgte objektiver med. Jeg
ville nok tage min 15-30'er, min 50'er og så MÅSKE min 20mm'er f/1,8 eller
105mm macro'en med...
20'eren er jo allerede dække ind under 15-30 men den er også dejlig
lysstærk, just in case.

Brian

Fra : Leif Langgaard

Dato : 27-12-07 15:42

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal til Gran Canaria i starten af januar...
>
> Er der noget at tage billeder af?
> Er der nogen grund til at slæbe DSLR + objektiver med?

Hej Gris!

Jo da, der er da mange spændende motiver, nogle ser dem, andre gør ikke. Jeg
vil anbefale dig at tage DSLR + et enkelt favoritobjektiv med, så kan du
også nyde ferien sammen med familien, uden hele tiden at skulle slæbe og
være på vagt for tyveknægte!

Her er et par link til billeder:

http://oase.uci.ru.nl/~hvreenen/gran_canaria/grancan1.htm

http://www.bamjam.net/Canarias/GranCanaria.html

http://www.gran-canaria-info.com/photos/main.php

Ikke alle er lige gode, men du kan se hvad der venter dig, god tur!

Langgaard

Fra : GRISEN

Dato : 29-12-07 00:08

On Thu, 27 Dec 2007 15:42:09 +0100, "Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> wrote:

>Jo da, der er da mange spændende motiver,

Tak for svarene + links og billeder.
Jeg tager kamerahus og et enkelt objektiv med.
Så slipper jeg for den store taske og kæresten/datteren slipper for at vente når jeg lige skal skifte objektiv.

*
Jan

Fra : Kim

Dato : 27-12-07 15:43

Jeg har nu altid mit med når vi rejser men bruger det så ikke hverdag
hehe ....

Hvis det er første gang du skal derned ville jeg tage det med *GG*

Kim.