Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
god jul og god nytår
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-12-07 08:55

Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

Mvh Torben Ager

Fra : Leif Langgaard

Dato : 24-12-07 10:28

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:476f65d7$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...
>
> Mvh Torben Ager

Og i lige måde!

Langgaard

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 24-12-07 11:29

> [...]
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...
`
Tak og i lige måde.

MVH
Thomas Sass Pedersen
www.tsp-photo.com

Fra : Hans Kruse

Dato : 24-12-07 13:08

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:476f65d7$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

I lige måde.
Mvh,
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 24-12-07 13:20

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:476f65d7$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...
>
> Mvh Torben Ager

Jamen mange tak og tak i lige måde.

--
kajo

Fra : Michael

Dato : 24-12-07 13:22

Torben og Marie-louise Ager skrev:
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...
>
> Mvh Torben Ager

Tak, og i lige måde.

Mvh.

Michael

Fra : Mogens Hansen

Dato : 24-12-07 14:00

> [...]
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

I lige måde, og bedste hilsner til alle.

Lidt solhvervs billeder af Carsten Ingemann, til inspiration
http://jp.dk/fotoflash/article1210923.ece
vi går mod lysere tider...

PS
Var det dig, som var i fjernsynet forleden, hvor en fotograf "sneg" sig med
i et nyhedsindslag fra en Brugs ?

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Mogens Hansen

Dato : 24-12-07 14:06

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> Lidt solhvervs billeder af Carsten Ingemann, til inspiration
> http://jp.dk/fotoflash/article1210923.ece
og
http://www1.jp.dk/kobenhavn/flash/julelys/

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Pico

Dato : 24-12-07 16:20

Mogens Hansen wrote:
> "Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> og
> http://www1.jp.dk/kobenhavn/flash/julelys/

Nydeligt, men er du ikke bange for at Niels kommer efter dig på grund af
gruppen

Nå hvad pokker, det er jul så RIGTIG GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR til alle.
--
MVH
Pico

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 24-12-07 14:21

> PS
> Var det dig, som var i fjernsynet forleden, hvor en fotograf "sneg" sig
> med i et nyhedsindslag fra en Brugs ?

ja det var det Mogens, hvis det var fra østermarie brug´s vedr. dusør for
anmeldelse af spritbilist så var det lille mig du så et glimt af....

Mvh Torben

Fra : Mogens Hansen

Dato : 24-12-07 14:47

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:476fb240$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

[8<8<8<]
> ja det var det Mogens, hvis det var fra østermarie brug´s vedr. dusør for
> anmeldelse af spritbilist

Præcis

Fra : Peter T.

Dato : 24-12-07 15:02

Torben og Marie-louise Ager udviste en rettidig omhu og skrev:

> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt
> en tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

Lige over. :)

--
Peter T.

Grundet arbejde som free-lance tekniker søger jeg privat indkvartering i
Haderslev i perioden 7-20. jan 2008. Eneste krav er internetadgang. :)

Fra : AON

Dato : 24-12-07 16:20

> [...]
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

I lige måde

aon

Fra : Jens G

Dato : 25-12-07 10:13

On Mon, 24 Dec 2007 08:55:15 +0100, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
>tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

Tak,- og i lige måde.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-07 15:51

> [...]
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

Jamen i lige måde

Mvh. Claus Petersen

Fra : Jakob

Dato : 26-12-07 11:30

In article <476f65d7$0$21932$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk says...
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...
>
> Mvh Torben Ager

I lige måde du :0)

Hygge

Jakob

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 26-12-07 14:02

> [...]
> Alle i foto gruppen ønskes glæde jul og et lykke bringende nytår, samt en
> tak for alle de gode råd man har kunnet hente her inden!...

tak og i lige måde!

De bedst hilsner

--
Jesper Nielsen