iPod Touch Jailbreak
Fra : Lyrik

Dato : 30-12-07 19:31

iPodTouch er god,- men hvis Appleluskefisens DRM-fængselsstænger bliver
savet over, så bliver den endnu bedre.
Det har jeg så brugt dagen til. Med supreme resultat.

Jeg har nu alt muligt på den.))
Skak-King James Bibelen-eBooks-Apache
server-newsgroups-textEdit-weDict-Books-Labyrinth-iShare-Blinker-Butterfly-Towers
of Hanoi....

Jeg skal nu til og undersøge mulighederne.

Under programmet "Installer" som er nøglen til alle herlighederne, kan man
bladre igennem alle eksisterende programmer. Falder et program i smag,
trykker man-Install -og så installerer det sig.

Ligesom en Linux distribution med liste over programpakker. Men i
modsætning til Linux så kommer pakkerne uden problemer.

Afinstallation er lige så let. Tryk afinstaller i installer og -good bye!
Nevøen bemærkede i går at der var sort friplads på opstartsskærmen. det er
der ikke i dag. I dag er den fyldt med ikoner.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Michael Holm

Dato : 30-12-07 20:16

Lyrik <lyrik@fupheaven.dk> wrote:

> [...]
> Nevøen bemærkede i går at der var sort friplads på opstartsskærmen. det er
> der ikke i dag. I dag er den fyldt med ikoner.

Du skal havde installeret spillet "Labyrint" det er suverænt til at vise
uindvidede i Touch'ens fortræffeligheder! det er det gamle træspil med
en kugle som ikke må falde i hullerne.

også programmet "Skectes" hvor du kan tegne med fingeren, specielt er
det sjovt oven på et af de billeder man har på iPod'en, bagefter kan man
slette billede så man kun har sin tegning :)

Foriøvrigt ligger den i kælderen lige nu mens jeg spiser, den er min
hjælper mens jeg ligger gulv (det skal være klar til gæster imorgen :)
Det er lommeregneren jeg bruger - er helt vild med den
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk