Lave wifi via 3g mobil - kan det lade sig ~
Fra : Niels - Amager

Dato : 29-12-07 00:58

Jeg er i tvivl om det er den rigtige gruppe, men behovet kommer af en
overvejelse om en ipod touch med 3G telefon som alternativ til en
iphone, der endnu ikke har 3G.

Jeg har læst det er lavet med en Windows Mobile pda/telefon. Men er der
ikke andre muligheder?

Hvad jeg kunne tænke mig er:

At kunne lave en wifi-forbindelse via en telefon med 3G (eller andet
apparat der kan æde et simkort, hvor jeg har fri 3G data på).
Findes noget sådant? Jeg agter at bruge det til at lave wifi, som en
ipod touch kan gå på. Og evt. andre wifi-enheder som macs og måske en
enkelt windowsmaskine.

Hvis I ikke ved det - hvem gør så?

Venligst

Niels

Fra : Michael Holm

Dato : 29-12-07 01:21

Niels - Amager <niels@priestyard.dk> wrote:

> [...]
> Findes noget sådant? Jeg agter at bruge det til at lave wifi, som en
> ipod touch kan gå på. Og evt. andre wifi-enheder som macs og måske en

Nu lyder det som om du har bestemt dig, men du skulle næsten læse den
her:
<http://weblogs.redeyechicago.com/iphoneblog/2007/12/maybe-3g-isnt-t.htm
l>
--
Michael Holm - ichat: kiaikido [at] mac.com
http://toitsu.dk - http://alexanderteknik.tk

Fra : J.K.Arning

Dato : 29-12-07 02:29

On 29 Dec., 00:58, Niels - Amager <ni...@priestyard.dk> wrote:
> [...]
> Findes noget sådant? Jeg agter at bruge det til at lave wifi, som en
> ipod touch kan gå på. Og evt. andre wifi-enheder som macs og måske en

http://minurl.dk/?MHSEV

Jeg tvivler på at en telefon kan lave en sådan forbindelse, og skulle
den
kunne det ville den sikkerhed ikke tillade mere end en forbindelse.