Spicebird nyt mail-program baseret på Mozi~
Fra : Carl Drud

Dato : 28-12-07 17:14

Spicebird nyt mail/kalenderprogram baseret på Mozilla.

Det fremgår ingen steder om det kan køre op imod MS Exchange.

Læs mere her:

http://www.spicebird.com/Spicebird

http://mozillalinks.org/wp/2007/12/spicebird-brings-mozilla-based-collaboration/

Men tilsyneladende endnu ikke klar til download.

--
Carl

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-12-07 21:53

Den 28-12-07 17.13 skrev Carl Drud følgende:
> Spicebird nyt mail/kalenderprogram baseret på Mozilla.
> http://www.spicebird.com/Spicebird

Det ser absolut spændende ud! De har simpelthen omtænkt brugerfladen i
Thunderbird/Lightning, så den bliver opgavebaseret, og dermed en mere
værdig konkurrent til fx Outlook.

En beta skulle komme inden alt for længe:
http://www.spicebird.com/news

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gule huskesedler på skærmen - med indbygget alarmfunktion.

Fra : Carl Drud

Dato : 29-12-07 00:53

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> Det ser absolut spændende ud! De har simpelthen omtænkt brugerfladen i
> Thunderbird/Lightning, så den bliver opgavebaseret, og dermed en mere
> værdig konkurrent til fx Outlook.

Smart med fanebladende.

> En beta skulle komme inden alt for længe:
> http://www.spicebird.com/news

Ikke alle funktioner vil være tilgængelige i første beta ver.

http://www.spicebird.com/node/21

--
Carl

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-12-07 09:49

Carl Drud har bragt dette til os:

> Smart med fanebladende.

> Ikke alle funktioner vil være tilgængelige i første beta ver.

> http://www.spicebird.com/node/21

Den hopper jeg da på når det er muligt.
Savner lidt en kalender, bare ikke Outlook.
Spændende om den kan sync med Nokia Suiten?
Kai

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 29-12-07 14:29

Fister Løgsovs wrote:

> Savner lidt en kalender, bare ikke Outlook.

Du kan ikke bruge Lightning?

Jesper Poulsen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-12-07 16:17

Jesper Poulsen sendte dette med sin computer:

> Du kan ikke bruge Lightning?

Was ist daz?
Jeg Googler lige lidt.
Kai

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-12-07 16:33

https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/2313

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Carl Drud

Dato : 29-12-07 16:38

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.REMOVE.co.za> writes:

> Was ist daz?

Mozilla Lightning ist ein Kalender-Programm, das direkt in Thunderbird
integriert wird.

> Jeg Googler lige lidt.

Og her en gennemgang på dansk:

http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-sunbird-trin.html

--
Carl

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 29-12-07 17:32

Carl Drud forklarede den 29-12-2007:

> Mozilla Lightning ist ein Kalender-Programm, das direkt in Thunderbird
> integriert wird.

> Og her en gennemgang på dansk:

> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-sunbird-trin.html

Begge dele er fine nok, men jeg mangler bare en automatisk sync mellem
lokale computere, og at det kan sync. med en Nokia telefon.
Kai

Fra : Carl Drud

Dato : 13-01-08 17:41

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> writes:

> En beta skulle komme inden alt for længe:
> http://www.spicebird.com/news

Og den skulle være klar nu:

http://www.spicebird.com/download

--