Spanske vindistrikter
Fra : Peter Noes

Dato : 18-12-07 22:26

Hej alle

Jeg skal gennemføre en spansk vinsmagning, men har svært ved at hitte rede i
alle distrikterne. Så vidt jeg har forstået, er der 17 reginoner i Spanien
hvorunder man kan føre noget kulinarisk. Dette lader ikke til at være
tilfældet med vin. Er der nogen der har en "logisk" hjælpende hånd til
hvordan Spanien er opdelt? Også gerne lidt hjælp på hvad forskellen på DO og
DOC er??

Venligst
Peter

Fra : Knagsted

Dato : 19-12-07 14:16

"Peter Noes" <dsl281825@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til hvordan Spanien er opdelt? Også gerne lidt hjælp på hvad forskellen på

Se
http://www.vinavisen.dk/vinavisen/website.nsf/6d548ca065aee08bc125690b002e9180/SpanienKortRegister

Vinavisen er et godt sted til alle mulige vinoplysninger......
;)

Fra : Peter Noes

Dato : 19-12-07 20:24

Fantastisk