Nytårs menu udfra til selskab med vegetar.
Fra : Casper

Dato : 16-12-07 18:53

Hej

Jeg skal prøve at finde et sted, der kan levere nytårsmenuen. Vi bliver nok
kun 6 personer og de fleste steder skal man min. bestille 10 kuverter. Har
så fundet en enkelt sted foreløbigt fra min. 4 kuverter.

Men kender I et sted som I vil anbefale?
Til 6 personer
1 vegetar iblandt
har ikke rigtig noget køkken til rådighed

Ved godt det ikke er helt nemme krav, men hvis du lige kender et sted vil
jeg blive meget taknemmelig.

Og det skal selvfølgelig være i 2300 Kbh. S.

På forhånd tak,
Casper

Fra : Inger D.

Dato : 18-12-07 22:43

> [...]
> kun 6 personer og de fleste steder skal man min. bestille 10 kuverter. Har
> så fundet en enkelt sted foreløbigt fra min. 4 kuverter.

Jeg vil meget gerne anbefale Palæ Dinér´en på Gladsaxevej.
Jeg er desværre ikke klar over, om de har et minimum, de serverer for, men
min oplevelse med dem er, at de er meget fleksible, og at den service og
standard de leverer bare er tip top!
Deres hjemmeside er:

http://www.palae.dk/

Inger D.

Fra : Casper

Dato : 18-12-07 22:49

Hej Inger

Tak, jeg her netop sendt en forspørgsel afsted.

Casper

Fra : Inger D.

Dato : 18-12-07 23:02

> Tak, jeg her netop sendt en forspørgsel afsted.

Held og lykke og godt nytår.

Inger D.