Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto fremviser
Fra : Morten Strandgaard

Dato : 16-12-07 19:30

Da jeg gik i skole, hade vi en maskine der kunne vise fotos oppe på tavlen.
Nu kunne jeg godt bruge en til et forsøg med af tegne nogle tegneserie
figure af på en væg.

Er der nogen der husker hvad en sådan maskine hedder, og hvor jeg evt. kan
komme til en?

\\ Morten

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-07 19:37

Episcop

Fra : Leif Langgaard

Dato : 16-12-07 20:14

"Morten Strandgaard" <m.s.skatkaFJERNDETTE@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> figure af på en væg.
>
> Er der nogen der husker hvad en sådan maskine hedder, og hvor jeg evt. kan

Som Erik skriver, et Episcop, der er et til salg her:

http://www.da-capo.dk/grafik/interessante/projekter.htm

Ellers kik i Gul&Gratis og den blå avis, de dukker op med mellemrum!

Langgaard

Fra : Max

Dato : 16-12-07 20:24

Hej Morten

> Er der nogen der husker hvad en sådan maskine hedder, og hvor jeg
> evt. kan komme til en?

Som andre siger, så hedder det et Episcop, jeg har lige købt en
simpel udgave af en på et loppemarkede for 50 kr. Hvis du bor i
nærheden af Horsens, kan du godt få lov til at prøve at låne den.
Hvis jeg skulle igang med sådan en opgave du beskriver, ja så
ville jeg scanne billederne og låne en projektor til opgaven.

--
Mvh Max

Fra : per.corell@privat.dk

Dato : 17-12-07 03:33

On Dec 16, 8:24 pm, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> [...]
> Hvis jeg skulle igang med sådan en opgave du beskriver, ja så
> ville jeg scanne billederne og låne en projektor til opgaven.

Helt rigtigt , men søger du på apparatet så søg på Episkop det hedder
det ikke i england og usa hvor det netop hedder Episcope ,men episcop
giver meget færre hits.

Du kan med fordel kigge på det tyske Ebay . ----- så kan du vælge.
Hvis du er heldig at finde en som denne , har du et nemt og godt
apparat --- men netop denne type er dyrere , tilgengæld holder den
prisen hvis du køber brugt ;

http://i18.ebayimg.com/08/i/000/cc/04/a812_1.JPG